POWROTY I ROZSTANIA

350 17 1
                                    

Siemka

Zamówień pod moją nieobecność przybyło 9283012983109238. Już wracam ludzie, wyluzujcie. I teraz tak, trochę zmieniam zasady przyjmowania i ogólnie regulaminy.

Zasady przyjmowania:

1. Omijam dużo ff bo nie chce mi się szukać zdjęć loszek i panów którzy na okładce mieli się znaleźć. Lenistwo juhu

DObra dla ff o pll zrobię. Bardzo chętnie. kocham pll mocno

2. Omijam większość fantastyki bo nie lubię. Po prostu nie umiem robić dobrych okładek do książek fantastycznych, chyba że może być bardzo nastolatkowa.

3. OKŁADKI DO KATEGORII ROMANS I DLA NASTOLATKÓW ROBIĘ WKLADAJĄC CAŁE SERCE. SERIO. WIĘC CHCĘ TYLKO TAKIE ZAMÓWIENIA, WTEDY KAŻDY DOSTANIE I KAŻDY BĘDZIE SZCZĘŚLIWY. A TAKICH JEST MAŁO.

HALO CZEMU

zasady:

1, Zamawiamy pod pierwszym rozdziałem do tego przeznaczonym lub na priv, ale najpierw wykonuję te z komentarzy, priv dopiero potem.

2. Nie wolno reklamować się pod zamówieniami. Jak znajdę do ukatrupię wyrwę palce i powieszę na nich. żeby już nie pisać reklam śmiecie. Serio. Blokuję bez zastqanowienia

3. Program w jakim robię... CIągle pytacie. Ale hehe nie podam. Bo za łatwy w obsłudze i po prostu zaczniecie sami robić okładki a ja stracę fanów. CO z tego że nie robię 90% okładek, i tak nie podam.

4. W przyszłości, gdy będę bardzo fejmem zrobimy tu coś takiego, jak pracowników. Za promowanie będą robić okładki i wysyłać je do mnie. Wszystko za pośrednictwem fb. Jeśli już teraz jest ktoś chętny to priv. I tak, wtedy podaję program. Ale zanim to rozmowa kwalifikacyjna etc. I chyba będziecie mi podawać swoje hasło do watt, żebym mogła kontrolować. I mieć władzę. Jeszcze nie wiem jak to będzie, to dopiero pomysł.

5.nigdzie nie obiecuję że każda okładka zostanie wykonana, więc tego nie oczekujcie

spadek fejmu -10

fejm niedojebany


kocham was

kckc

paaaaaa

zaraz dodam dwie okładki hihi

OKŁADKI ✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz