Yaz tatili bitmişti ve okullar açılmıştı. Çoğu kişi özlemden birbirine sarılıyor hâl hatır soruyordu.Benim ozaman tam yakın bi arkadaşım olmadığı için milleti seyrediyordum.İstiklal marşı okundu herkes dersine gitti . Bizim sınıfta kerem ve arca adında yeni iki kişi vardı . Çok zaman geçmeden kanka , kardeş olduk . Arca bir gün yanıma gelip knk bn bu kızı seviyorum dedi ve ayarlamaya çalıştık . Kız çok naz yaptı ama genede birbirlerini sevdiler eninde sonunda. Bende onların yanında dura dura Arca'nın sevgilisinin kankasına aşık oldum ve tanışmaya çalıştım. Kısa süre içinde tanışdık. Tanışmamızdan iki hafta sonra ben daha çok samimileştim ve sonra nerden geldiyse cesaret yanına gidip benimle çıkarmısın dedim.Kız şok oldu ciddimisin dedi sonra ciddi olduğumu anlayınca bana iki hafta zaman verirmisin dedi bende tabiki veririm dedim ve iki hafta boyunca kırk takla attım onun hoşuna gitmek için iki hafta sonunda yanına gittim ve bir gün daha istedi.Tamam dedim .Bir gün daha bekledim sonra yine yanına gittim doğrusu gitmeye korktum çünkü hayır demesinden korkuyordum bende Arcayı gönderdim oda cevabını sordu kıza kız cevabını söledi.Arca yanıma geldi . Ama gelirkenki yüz ifadesi kötüydü bende galiba hayır dedi dedim ve Arcayı bekledim.