"Arca ne dedi ? Bana doğru söyle" dedim.Arca'da "kanka evet dedi " diyip aniden bana sarıldı .Ama Arca'da hayır diyecek sanmış ve gitmeye korkmuş, yanılmış oldu Ve ilişkimizin ilk günüydü çok konuşmaya fırsat bulamadık.Okul bitti eve döndüm ve hemen mesaj attım "nasılsın,iyimisin,günün nasıl geçti " diye. O da cevap verdi ve konuşmaya başladık. Birbirimizi daha iyi tanımak için birbirimize sorular sorduk , birbirimize yasaklar koyduk mesela ben çok kıskanç birisi olduğumdan dolayı erkeklerle konuşmasını yasakladım . Oda benim kızlarla konuşmamı yasakladı . Bende tamam dedim . Sonra saat geç olduğu için birbirimize iyi geceler diyip uyuduk. Sabah oldu kahvaltımı yapıp okula gittim. Çantamı sınıfa koyup hemen bahçeye inip onu bekledim. 23 numaralı servisteydi . Servisin geldiğini görünce görünce heycanladım. Sonra kapıdan girdi . Bende "Günaydın" dedim. Oda bana dedi sınıfa kadar takip ettim. Sonra "Biraz konuşalımmı? " dedim. Oda "olur" dedi. Sonra konuşmaya başladık öylesine bir muhabbeti konumuz yoktu ama onu görmek bile bir konu olsa gerek benim için . Sonra ona onu sevdiğimi söledim . Oda bana söyledi ve zil çaldı. İkimizinde sınavı vardı birbirimize başarılar dileyip sınava gittik. Sonra gün bitti bir hafta geçti iki hafta geçti ilişkimiz iyi gidiyordu ama aniden bu şey oldu . Okulda en gıcık kaptığım çocukla onu konuşurken gördüm ve öyle sinirlendimki sinirden duvarlara yumruk attım arkadaşlarımla kavga ettim. Sonra bende buna karşılık kızların yanına gidip o görene kadar kızlarla takıldım . Oda gördü beni ve o sinirden ağlamış bunu duyunca üzüldüm ama hakettiğini düşünüyordum takı akşam olup bana mesaj atana kadar .