Merhaba ben buse .Bu benim ilk hikayem her hikaye bir şansı hak eder neden benim hikayemede bir şansı hak etmesin ...*****************************
Normal bir gün diyerek kalktığınız gün sizin hayatınızın değişeceği gün olduğunu bilseniz kalkarmısınız? Ben söyleyeyim kalkmazsınız ama bizim 4 salak kız hayatlarının değişeceği gün kalktılar işte o an hayatları değişmişti ama onlar bilmiyordu hadi hep beraber öğrenelim bizim 4 salak kızın değişen hayatlarını .
🕛🕧🕐🕜🕑🕝🕒🕞🕓🕟🕔🕠Gözüme vuran tatlı güneş ışınlarıyla kalkmadım tabi ki biricik(!)öküz abimin böğürmesiyle gözümü güne açtım .
"Kalk kahvaltı hazır "
" 5 dkk daha "dedim mızmızla-narak "senin çatlaklar geldi aşağıda seni bekliyolar" demesiyle hemen ayağı fırladım " niye önce bunu söylemedin öküz " dedim ve aşağıya uçtum Hayır gerçekten uçtum çünkü abime öküz dediğim için merdiven başından beni itti ve bom ben merdivenden uçarak indim. Abime en kötü bakışlarımdan fırlatıp kızlara sarıldım."Noldu lan niye geldiniz"dedim ve Arya'dan bi tokat yedim ."Çok kibarsın canım arkadaşım ama Hakan amca(buğlem'in babası) çağırdı bizimle önemli bir konu hakkında konuşacakmış" dedi Elçin niye babam kızları çağırsınki neyse vardır bi sebebi.Babam yanımıza gelerek "Geçin oturun kızlar sizinle önemli bi* konuş konuşişme gerek " dedi sonra salona doğru yürümeye başladı tabi bizde kuyruk gibi arkasından ben Arya ,Elçin ve Beste 3' koltuğa babam karşımıza tekli koltuğa oturdu ."Kızlar bu kaçıncı okuldaki kavganız hani söz vermiştiniz birdaha kavga etmeyeceginize tmm hadi kavga ettiniz Elçin niye kızın elbisesine boya sürüyosun"dedi babam Elçin ayağa kalkarak " şimdi Hakan amcacim açıklayayım kız bize laf atınca bizde kızı dövdük bende geçtiğimiz pazartesi günü kızın üzerindeki elbiseyi görmüştüm mağazada ama almamıştım kızın üzerinde görünce boya döktüm yani ondan şaaptım ben yoksa kötü bi niyetim yoktu"Elçin az daha konuşursa babam sinir krizi geçireceği için kolundan tutup geri koltuğa oturttum."yeter sırf siz istediniz diye sizi devlet okuluna yazdırdık ama oradada durmadınız o yüzden kaydınızı ÖZEL YANKI KOLEJ'ine aldırdım" dedi " baba bizi o zengin züppelerinin yanına gönderme " dedim benden hemen sonra Beste konuştu " Hakan amca bize bunu yapma " dedi ama babam hiç umursamadı bile oturduğu koltuktan kalktıktan sonra bize dönüp "Yarın başlıyorsunuz kızlar Güle güle " diyip arkasını döndü annemi yanagından öptükten sonra kapıyı kapatıp gitti ." Off ya şimdi orada birsürü kendini beğenmiş züppe olacak "dedi Arya ewet zengin olabiliriz ama hiçbir zaman kendimizi paramızla övmedik o yüzden devlet lisesine gidiyoduk .Ama dün Büşra olacak sürtüğü azıcık(!) dövdüğümüz için babam bizi okuldan almış bulunmakta ." Netse kızlar artık iş işten geçti napalım yarın yeni okulumuza gidicez " tabi ki bu mantıklı çözüm benden geldi hıh.Kızlarla film filan izledikten sonra kızlar evlerine gitti . Bende yukarı odama çıktım neden olsa yarın yeni okulumuza gidicez o yüzden uyumam lazım diye düşünüp uykuma bacaklarımı açtım evet bacak ,ben kollarımı açamam çünkü necati'ye(ayısı) sarılarak uyurum bu yüzden bacak açıyorum evet saçmalamaya başladım .Gözlerimi kapatır kapatmaz uyudum .Lütfen Oylarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin .
Teşekkürlerrrrr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 TATLI BELA
Humor***************************** Babası tarafından çoçukluğunu yaşayamamış, baba sevgisinden hor görülmüş küçük kalbi kırık bi* kız çocuğu aslında .Fakat o onca yaşadığı anılara rağmen dışarıya o kızı degilde saf,eğlenceli ,iğrenç esprileriyle ve giyim...