Okulun ilk günü ve ben yine uykumdan edilmiştim bu çok adaletsizdi ben uyumak isitiyordum ...
-Yarım Saat Sonra-
İçinde defterim , parfümüm ve resim çizdiğim defterim olan çantamı sırtıma geçirdim ve aynanın karşısına geçip saçlarımı bir o yana bir bu yana yatırdım beğenmemiştim yine , yine kendimi
beğenemedim hemen saçlarımı geriye yatırdım ve evden çıktım yolda yürürken telefonumdan mesaj sesi geldi ;
-
Naz; Eyüp Nerdesin Beklemekten Sıkıldım Bakkalın Önüne Gel Çabuk.Ah .! tamamen unutmuşum Naz beni bekliyor. iç sesimi susturup evden koşar adımlarla çıktım .
***
Okula vardığımızda bekçi hızlı olun diye bize seslendi az kalsın geç kalıyorduk.
İzin kağıdı alıp sınıfa girdik ve tüm gözler naz ile benim üzerimdeydi arkada bir yere geçtik ve ben hemen uyumaya koyuldum sınıfta yeni birileri vardı ama bu benim umrumda değildi . Okul zilinin kulak tırmalayan sesini duyduğumda Naz yanımda değildi etrafta onu aradım ancak sınıfta serseri bir grup ve ben kalmıştım açıkcası korkmuştum hızla sınıftan çıkıyordum kii arkamdan kalın ve hoş bir ses " Hey Sen Dur Bi." Dönmek zorunda kaldım baktım ince ve korkak bir sesle " Efendim ? " dedim
"Hahaha korkmuş görünüyosun." dedi ve gülüşü hoşuma gitmişti. çok hoşuma gitmişti..
"Sanırım Öyle ." dedim ve tekrar konuştum
" Ne Soracaksanız Sorun Artık İşim Var Zil Çalacak ."
"Benim Adımda Emir Memnun Oldum ."
Gerçi Ben Olmadım Ama Olsun .
"Benimkide Eyüp ." dedikden sonra hızla kantine koştum Naz da ordaydı ve kız kesiyordu . okuldaki taş kızların gözlerine bakıyordu. Naz'a seslendiğimde bana doğru alkışlayarak geldi gülmemi engelleyemedim . Tam o sırada herkes bir yere bakıyordu kapının önündeki Emir ve arkadaşlarına bende dönüp baktım, çok tatlıydı diğer serserilere göre kat kat kat kat daha yakışıklıydı. Okuldaki kızlar ona hastaydı biseksüel olmasına rağmen Naz'ın bile ilgisini çekmişti. Aman tanrım bana doğru geliyordu etrafa göz gezdirdiğimde herkes stresli ve heyecanlı bir şekilde bakıyordu. Kafamı ona çevirdiğimde çoktan yanıma varmıştı o mükemmel sesiyle "Naber ? dedi ve arkadaşları sert sert bana bakıyordu ne diyeceğimi bilemedim "İyi Sen ?" lanet olsun sesim titremişti .!
Rezil oldum kantindeki sessizlik bozuldu ve herkes işine baktı ve Emir hala bana bakıyordu beni süzüyordu gülümsedim. Gülümsedi Nazda aramızdaki sessizliği bozdu ve " Ee Şey Biz Artık Gidebilirmiyiz ?" Emir " Hayır ." dedi Daha konuşacaklarımız var dedi.. Merak ve utanc birbirine girmişti Naz'a sen git ben gelirim dedim Naz başıyla onayladıktan sonra gözden kayboldu Emirde arkadaşlarını sınıfa gönderdi. Emir bana bakıp duruyordu ve merak edip sordum;Eyüp ; Böyle Dikilcekmiyiz.?
Emir ; Hayır.
Eyüp ; Birşey mi Yaptım.?
Emir ; Hayır .
Eyüp ; Eee ozaman ne bekliyoruz, geç oturalım şuraya.
Emir ; Bak Sadece Bunu Bizim Sınıf İçin Diyorum Bunu Herkese Söyledim Okul Eşcinsel Dolu Ve Ben Bunu Sevmiyorum Ben Bizim Sınıfta Eşcinsel İstemiyorum.
Eyüp ; Nedenmiş Bay Serseri ?
Emir ; Benimle Böyle Konuşmamalısın ?
Eyüp ; Ben Senin Gibi Çok Gördüm Emir Kusura Bakma. Ama Sen Bu Kadar İlgileniyorsun Ve Sen Kesinlikle Gizli Eşc...
Emir : Kes Lan . Benimle Böyle Konuşma Seni Öldürürüm .!
Ve bana birden yumruk geçirdi. Canım yanmıştı çok sarsılmıştım neden bu kadar can yakıcı oluyorlar ki ? Hemen Naz'ı aradım. Naz hemen dersden çıkıyorum dedi ve 2 dakikada yanımda belirdi..
"Eyüp ne oldu ne yaptı sana neden yaptı .!?""Bana Okulda Eşcinsel İstemediğini Söyledi. Ve Hiç Ciddi Değildi. Bende Sen Gizli Eşcinselsin Dedim Önce Bana Bağırdı Ve Bana Vurdu."
Naz Şaşkın Bir Şekilde "Eyüp, Ne Yaptın Sen.?" Canım Yanıyordu Naz'ın sorusunu yanıtsız bırakıp elini tuttum yerden kalktığımda başım döndü ve Naz'a derse girmek istemediğimi , buz getirmesini söyledim .
*
Okuldan çıktığımızda gözümün şişliğinin hemen inmesi için dua ettim ve bir yerde oturup sigara içmenin güzel bir fikir olduğunu düşünüp Naz'ı oraya yönlendirdim .
Yanımıza Sigara, Çekirdek ve Soğuk Çay aldık ve bir kayanın üzerinde sigaralarımızdan duman çekiyorduk denizin sesi kulaklarımda dans ederken birden Naz konuştu .Naz ; O Kesinlikle Eşcinsel.
Eyüp ; Biliyorum ama bana çok düşmanca geldi.
Naz ; Yarın Okulun Konusu Sen Olucaksın.
Eyüp ; Nasıl ?
Naz kafasını iki tarafa salladı gözlerini kıstı ve bana baktı "Sanki böyle daha yakışıklısın." bir kahkaha patlattı bende ona eşlik ettim. Vakit çok geç olmuştu hava kararmıştı Naz omuzumda uyumuştu bende kalan son sigarayı yakmıştım, telefonum çalmıştı arayan Babamdı. Açmazsam merak edip ortalığı gerginleştirecekti, açarsam beni azarlayacaktı. Azarlanmayı tercih ettim ve açtım ;
Babam ; Nerdesin Eyüp?
Eyüp ; Sahildeyiz Baba Nazla Beraber.
Babam ; Tamam Fazla Geç Kalma.
Arama Sonlandırıldı.
Şaşırmıştım babam bana iyi davranmıştı Annemin ölümünden sonra ilk defa bana iyi davranmıştı. Sevinsemmi üzülsemmi bilemedim...
Sonra Naz kalktı ve bana baktı sonra sarıldı dedim "Üşüdüysen böyle kalalım." Naz gülümsedi ve sanırım ilk ve tek arkadaşımdı onun üzülmesi benide üzerdi.Ve gülmek herzaman ona yakışmıştır. Düşüncelerimden kurtulup.
"Kalkalımmı.?"
Sesi nazlı nazlı konuşan bir bebek gibiydi
"Yaa biraz daha uyuyayım nolurr.."
Gülümsedim ve
"Hayır yatağında uyuman daha sağlıklı."
Kafasını salladı ve kalktı. Sahil boyunca yürüdük. Naz'ın telefonu çaldı
-Arayan Numara Yok.-
Naz telefonu açtı ve hapörlöre aldı .
Bu ses tanıdık geliyor dedim Naz'a . Kim ? diye sordu ve hemen yantladım " Emir Bu Emir.."
Naz "Emir Senmisin.?" Diyince Telefon Kapandı.
Ne dediği anlaşılmıyordu ama sesi Emir'inkiyle Bire birdi... Naz'ı evine bıraktıkdan sonra evin yolunu tuttum .Evin kapısını çaldım ve babam kapıda beni güler yüzle karşıladı "İyi Geceler Baba." Dedim ve okul kıyafetlerimle uykuya daldım.. Ve gözümün önüne onun görüntüsü geliyordu sanki göz kapaklarıma kazınmış gibiydi.
Yoksa Ben İmkansıza Aşık mı Olmuştum.?*YAZAR NOTU*
< ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMÜ UZUN TUTTUM. OLAYLARI BİRAZ DAHA KAVRAYABİLİN DİYE YORUMLARIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN ...>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyaha Aşık Gökkuşağı (Gay)
Teen FictionKendini bir türlü sevemeyen Eyüp, bi gün öyle birine kaptırıyor ki kendini. Aşık olduğu çocuk bir serseri. ve okuldaki herkes onu tanıyor. Bunı Göze Alabilecek mi ? Bir Serseriye Aşık Olmak Oldukca Riskli. Hele Birde HOMOFOBİKSE...