01

12 0 0
                                    

Poniedzialek.Najgorszy dzień tygodnia.Wstałam o godzinie 7:00.Sprawdziłam Snapa,Instagrama,Facebooka i Messengera.Zwloklam się z łóżka.Wyjęłam z szafy czarne dżinsy,Galaxy bluzkę z napisem"Fuck You",do tego czarną bandamke.Poszłam z tym wszystkim do łazienki. Wzięłam szybki prysznic,ubralam się,zrobiłam makijaż czyli Tusz do zęs i włosy uczesalam w wysokiego koka,którego owinelam bandamka.Jest 7:40.Wzięłam telefon,plecak i śniadanie.Ubralam moje rażące buty,do tego czarną dużą kurtkę oraz szalik.Do szkoły idę w 5 minut.Dotarłam do szkoły.Jak ja nie znoszę tego miejsca i ludzi w tym piekle.Co ja gadam.Przecież ziemia to piekło.Poszłam pod klasę,zdjelam kurtkę oraz szaliki powiesilam rzeczy w szatni.
-Ej!Ty!Chono tu ty dziwko!- O nie zbliża się Bartek z jego elitą.
-co?odezwalam się spuszczajac głowę na dół.
- Masz hajs?Jak nie to wiesz co będziesz musiała zrobić..-boję się go.On che żebym mu płaciła a jak nie zapłacę to mam się z nim przespać.Ratunku!😭😭😭
-Wiesz co?Spierdalaj.Nigdy więcej nie dam tobie pieniędzy ponieważ jestem taka sama jak ty.Wes se ić do Alicji (naszego szkolnego plastika)Może ona da ci dype.Ale ja nie!- Kuzwa co ja zrobiłam.Teraz dostanę od nich.Jak zwykle mnie podbija.Nie da się przeżyć chociaż jednego dnia w szkole normalnie.Już miał mnie uderzyć kiedy jakiś Nowy chłopak podbiega.
-Jeśli ją tkniesz będzie po tobie.
-Masz szczęście suko- zwrócił się do Mnie Bartek.Poczułam jak łzy napływają mi do oczu.Spojrzałam na chłopaka który mnie obronił.Nie mogłam uwierzyć w to co widzę.Był to.....
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
No jak myślicie kto to?
Komentujesz I Gwiazdkujesz - Motywujesz❤

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 06, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

To Ten Jedyny?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz