Annem eve gelir gelmez hemen ona konser haberinden bahsettim. Fakat annem, babamın işlerinin iyi gitmediğini ve maddi olarak sıkıntıda olduğumuzu söyledi. Bu duruma fazlasıyla üzüldüm ama anneme belli etmemeye çalıştım. Çünkü bu konsere cidden çok gitmek istiyordum ama annemin söylediklerinden sonra birdaha konser konusunu açmamaya karar verdim.
•••••
O gece rüyamda konser gününü gördüm. Bende oradaydım ve m&g bileti almıştım. Demi'yi görmek için sıra bekliyordum. Çok heyecanlıydım. Heyecandan gözlerim dolmuştu. Ve o an Demi'yi gördüm. İşte karşımdaydı. Kalbim duracak gibi hissettim. Hemen yanına gidip sarılmak istiyordum ama önümde onlarca Lovatic vardı. Onları beklemek zorundaydım. Ben heyecanla beklerken sonunda sıra bana gelmişti. Tam Demi'ye sarılacakken o güzel rüya bitti ve uyandım. Uyanınca ağlamaya başladım. Çok mükemmel bir rüyaydı ama malesef bitmişti. Ben hala ağlamaya devam ederken tekrar Elif aradı. Telefonu birkaç çalıştan sonra açtım. Heyecanla konser günü giyecek bişey olmadığını ve onunla alışverişe gidip gitmeyeceğimi sordu. Pek istekli olmasam da geleceğimi söyleyip telefonu kapattım. Sonra yorganı kafama çektim ve belki o rüyayı tekrar görebilirim umuduyla uyumaya devam ettim.