~4 χρονια μετα~
Καθομαι και χαζευω το αδειο πια δωματιο μου...ηρθε η στιγμη,να κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα,να παω να σπουδασω και αντι να ειμαι χαρουμενη,ειμαι ποιο μελανγχολικη απο ποτε!Νιωθω πως δεν ειμαι ετοιμη για κατι τετοιο,ενω το περιμενα μια ολοκληρη ζωη.
Θα γινω γιατρος!Ελεγα οταν με ρωτουσαν,ημουν περηφανη και ηξερα απο μικρη οτι αυτο ηθελα να κανω...ομως...ομως τωρα ειναι αλλιως,τωρα δισταζω,τωρα φοβαμαι δεν ειμαι τοσο σιγουρη πια αν μπορω να τα καταφερω!
"Ζωη κατεβα πρεπει να φυγουμε για να μην χασεις το τρενο."
"Τωρα μαμα,ερχομαι!" Ριχνω μια τελευτεα ματια στο δωματιο μου,στο δωματιο που ζουσα εδω και 18 χρονια...Ζωη συνελθε μαλωνω τον ευατο μου,αυτο ειναι κατι που ηθελες να κανεις εδω και τοσα χρονια,ηρθε η ωρα να το πραγματοποιησεις!Αφου συνεφερω λιγο τον ευατο μου,παιρνω την βαλιτσα μου και κατεβαινω κατω.
Βαζω την βαλιτσα μου στο πορτπαγκαζ και πηγενω και καθομαι μπροστα,το αυτοκινητο ξεκιναει αμεσως και εγω αφηνομαι σε εναν υπεροχο υπνο ετσι ωστε να μην σκεφτομαι.
~Μετα απο 3 ωρες ταξιδιου~
Εχω φτασει επιτελους στην πανεμορφη θεσσαλονικη,κατευθυνομαι προς το διαμερισμα που μου νοικιασε η μητερα μου και κοιταω γυρω μου θαυμαζοντας το τοπιο.
Ειμαι τοσο αποροφημενη απο τις σκεψεις μου,που πεφτω αθελλα μου πανω σε καποιον,με αποτελεσμα ο καφες που κρατουσε να χυθει ολος πανω μου.
"Χιλια συγγνωμη,εισαι καλα;"
"Εγω θα επρεπε να ειμαι αυτη που να σου ζηταει συγγνωμη,επεσα κυριολεκτικα πανω σου!Με συγχωρεις."
"Δεν πειραζει,ετσι και αλλιως δεν μπορω να κρατησω κακια σε μια τοσο ομορφη κοπελα σαν και εσενα!"
"Εμμ...ναι...και παλι σορρυ,χυθηκε και ο καφες σου."
"Δεν με νοιαζει για τον καφε,αληθεια δεν πειραζει...εμμ Γιωργος"
"Τι;"
"Λεω Γιωργος,με λενε Γιωργο"
"Ααα ναι εμμ Ζωη..."
"Λοιπον Ζωη τι λες να παμε να σε κερασω ενα καφε,να σου φυγουν και οι τυψεις;"
"εμμ...δεν ξερω..."~HEY loves...τι κανετε; μικρο το ξερω αλλα σιγα σιγα θα γινονται ποιο μεγαλα.Τι λετε να απαντησει η Ζωη;Πειτε μου γνωμες στα σχολια και ψιφηστε.Καινουργιο chapter συντομα και στην αλλη ιστορια,για οσες δεν την εχετε διαβασει λεγεται "ΣΑΝ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΕ ΤΗΝ ΓΑΤΑ" Επισης σας εχω και μια εκπληξη...που προκειτε να την μαθετε στα επομενα κεφαλαια λογικα.Μεχρι τοτε ομως ψιφηστε και σχολιαστε❤️❤️❤️.
LOT'S OF LOVE💖💖💖~
YOU ARE READING
Το χαμογελο σου...το ναρκωτικο μου!
Romance~Χαμογελα ποτε δεν ξερεις ποιος μπορει να ερωτευτει το χαμογελο σου~ Ετσι μου ελεγες...θυμασαι;Μου ελεγες πως δεν θα φυγεις ποτε,πως θα εισαι παντα διπλα μου,ομως δεν τα υπολογισες καλα καρδια μου!Εφυγες και το χειροτερο ειναι πως πηρες μαζι σου και...