Chapter 1.
- Scumpo,trebuie să vii cu mine. Este o petrecere la munte,nu vine nimeni necunoscut,sunt toţi din liceul ăsta. A zis Serena , prietena mea cea mai buna incercand sa ma convinga.
- Îmi cer milioane de scuze,i-am promis soră-mi că mă voi duce cu ea la ... am uitat unde .
- Îţi laşi prietena cea mai bună doar ca să te duci cu parşiva de soră-ta? În halul ăsta ai ajuns.
- Hei,nu e cazul să devi geloasă. Spun eu zâmbind. Mă duc cu ea pentru că i-am promis de atâta timp, nu pot da înapoi.Nu sunt genul ăsta şi tu o şti foarte bine.
- Da, ştiu . Dar mai ştiu şi că tu nu accepţi nimic când vine vorba de Britney,de ce ai făcut-o?
- I-am promis acum mult timp, un prieten de al ei face 22 de ani şi jur că nu l-am cunoscut niciodată şi totuşi mă duc la ziua lui.
- Încă un motiv în plus pentru care NU TREBUIE SĂ FI ACOLO! ci cu mine , la munte unde e un peisaj superb , căldură şi mulţi prieteni printre care şi EU .
- Îmi pare rău scumpo.
Îmi iau cărţile din bancă şi plec acasă, nu mai aveam chef de nimic, am avut o zi destul de proastă, mă aşez pe pat afundându-mi capul în pernă, o lacrimă mi se înghesuie pe obraz şi după acea încă 3-4. Fain şi puţin nostalgic , nu am mai plâns de mult timp.
- Sora mea scumpă,îmbracă-te . Trebuie să mergem.
- În seara asta? trebuia să îmi spui.
- Whatever , tu doar îmbracă-te . Nu te agaţă nimeni decât eu de un stâlp dacă te bagi în seamă cu cineva .
Îmi dau ochii peste cap şi îmi afund capul în dulap,după scurt timp îmi aleg o rochiţă scurtă neagră urmată de nişte pantofiori superbi şi o gentuţă roşie . Îmi las părul pe spate şi ies din cameră unde îi aud glasul soră'mii care-mi spune că sunt prea aranjată. Oricum, nu mă interesează. Am pornit la drum şi după un lung drum de vreo o oră ajungem la destinaţie , un restaurant nu prea scump după cum arată . Intrăm şi Britney începe prezentările , la rândul meu mă prezint celor de la masă dar sărbătoritul se uita numai la mine , chiar se holba . Nu i-am dat prea multă atenţie , dar Britney cum a văzut că se holbează la mine a vărsat '' din greşeală '' paharul pe mine pătându-mă . Am rămas mută când am văzut că rochia îmi e făcută fleaşcă şi numai din cauza ei , nu am vrut să-i spun nimic decât m-am ridicat de la masă ducându-mă la baie .
- Ce mama naibi e cu fetiţa asta? nu are control?e nebună?
După ce am dat cu puţină apă am ieşit din baie intrând într-un băiat de 1,70 cam aşa cu părul şaten şi ridicat în sus şi nişte ochi superbi . M-am scuzat dar el m-a tras de mână şi mi-a ciufulit puţin părul în semn de prietenie,cred .După un timp scurt în care ne zâmbeam ca tâmpiţi el rupe tăcerea spunând :
- Bună , sunt Zayn.
- Bună , Ashley . Încântată .
- Eşti frumoasă .
- Crezi? mulţumesc.
- Sunt sigur.
M-am scuzat politicos şi am fugit la masă unde Britney se făcea că nu mă vede , ignorându-mă total . Am rupt tăcerea din cauza insistenţelor acelui tip , se uita foarte insistent şi mă enerva .
- De ce te holbezi aşa ? spun eu ridicând puţin tonul .
- Nu mă holbez , te privesc . Eşti foarte frumoasă .
- Păi mulţumesc , dar nu te mai uita aşa la mine.
- Nu-ţi fac nimic, nu am voie să te privesc?
Îi arunc o privire de genul '' taci din gură '' şi îmi plimb privirea prin restaurant până în văd pe tipul de pe hol, era la o masă lângă încă doi băieţi care erau aproape pe jos, erau băuţi, cred . Mă ridic şi fug repede la masa acelui băiat aşezându-mă pe scaun şi privindu-l foarte insistent.
- Bună, sunt Ashley.
- Bună,eu sunt Edison iar el e Sebastian şi suntem tovarăşi cei mai buni al tipului acestuia .
Le zâmbesc şi îl privesc în continuare pe Zayn , era foarte drăguţ . Avea ceva special care mă atragea la el , nu puteam să-mi iau privirea de la el , o fi dragoste la prima vedere ?
- Nu vrei să fi aici.
- De ce spui asta? de ce aş putea regreta?
CITEȘTI
O relatie complicata {Zayn Malik FF}
FanfictionAshley's POV Păi să vedem , povestea vieţi mele a început atunci când am ''dat'' peste un băiat în New York . Nu ştiu în legătură cu el dar pentru mine a fost dragoste la prima vedere , mi-a plăcut enorm . Şi am ieşit , până la clipa în care el m-a...