7

324 30 12
                                    

Sot , me date 14 mars , ishte dite pushimesh, sepse ishte dita e veres. Nuk kisha asnje lloj plani se cfare do te beja , prinderit kishin shkuar per nje dreke me miq ne Korçe , ndersa motra dhe vellai , kishin qefin e vete...ishte Ora 10:00 dhe nderkohe qe te gjithe kishin dalur per te festuar , une rrija e mbyllur ne te katerta muret e shtepis duke ndejtur e ulur ne kolltuk afer qenit tim , I llojit mini spincher dhe qe quhej Tiki 🐶 ...
Nuk po dija se cfare te beja, Eri nuk po kujtohej fare per mua , epo tek ai I kisha shpresat... Vetem Kur ne ato momente ra dera e shtepise. Mendova me vete "Kush munde te jete valle?"

Pashe tek *syri magjik*, ishte Eri me nje tufe me lule ne dore... Hapa deren me nje gezim te pashpjegueshme....
- Sarushe , zemra ime ❤ Gezuar diten e veres... Me zgjati tufen e luleve ,njekohesishte dhe buzet e tij afer te mijave , u stepa dhe I thashe:
- Eri , jo keshtu gjerash para deres , se ka spiuna te CIA - se ketej rrotull 😂 .... Gezuuar diten e veres ..Hajde Brenda ne shtepi , nuk ka njeri.... Mi casa e tu casa...
- E qake spanjishten rrusho.
- Ce pyt... U degjua nje zhurme nga dhomat , normalisht qe ishte Tiki , dhe ja ku ishte para nesh duke tundur bishtin nga gezimi , I pelqente shume te takonte miq te rinje....
- wooh , kush eshte ky ??
- Eri ky Eshte Tiki , Tiki ky eshte Eri... Thashe une duke qeshur ..
Per here te pare pashe Erin duke u sjellur si nje femije 😂 Po luante me Tikin , gjate gjithe kohes I thoshte :
- o vogelush , o lepurush , o dashuri , sa I mire qe qenka o Sara.... Per nje moment u degjua perseri dera e shtepis , oo zot kush munde te ishte te gjithe kishin dale ...
- Oo Eri gjej nje vend ku te fshihesh shpejto.- thashe une me nxitim .
- Po ku te shkoj , nuk ja kam iden shtepis tende .
- Ncifu posht krevatit , aty nuk do te te gjej njeri.- thashe une duke qeshur.
- Mire mire ikaa.
Mora fryme thelle , kush munde te ishte? Hapa deren dhe shikoj pastrusen e shkalles me koven ne dore. "po kjo cdo ketu ??"
- Sara ca bane ? A mundesh me mdhan pak uje tek kova , hidhi icik edhe nga ato detargjentet qe perdor muma jote .
- Po patjeter , tani teta Livja.
I mora koven nga dora dhe e mbusha me uje e me pas I hodha nga ato 'detargjentet' sipas Livjes.
- Aa tkeqen une ty , lume ai qe do te te marri ty moj , vetem hapi syte mire , zgjidh ndonje bukurosh.
- Haha , po teta Livja. Mirupafshim, se u bere e bezdishme . - thashe nder dhemb.
- huh , cfare the se ste degjova mire ?? Eeh jam plakur une , me kan ikur veshet per le... Kshu per pushime .
- Mirupafshim Livja...
Shyqyr qe iku se mendjen vetem per muhabet e ka ajo... Shkova tek dhoma ime dhe pashe Erin qe po me priste I ulur ne krevat... O zot sa I bukur po me dukej ne ato momente... Shkova me vrap dhe e perqafova dhe nderkoh duke e mbushur me te puthura.
- Sara faqekuqja , hajde vishu tani se do dalim , boll tani me puci-puci . -me tha duke qeshur.
- Pse sdo puci-puci ti gjasme ? 😏
- Joo , une sthashe gje...
- Ok , dile pak jashte sa te nderrohem.
- Khkh , mm epo dua te rri ketu duke te te pare ty - me tha dhe me dha nje veshtrim djallezor .
- Mire , por duhet ta dishe qe format e mia trupore nuk Jane dhe aq * bomb * si te tuat Eri .
- Pa te shikojme njehere.- tha dhe kafshoi buzen e poshtme. Se dija qe munde te ishte aq pervers .
Gjithsesi djemt , djem mbeten...
- O Eri , me thuaj se cfare te veshe.
- une them vish nje fustan me nje pale conversa * All stars * ....
- Kam shume fustane , zgjidhe ti per mua Erushii lepurushi .
- Ok sarushe , pa te shikojme pake se cfare kemi ketu ...
O zot I madh , nuk e kisha pare ndonjehere dollapin aq rrumpall,por prapeseprap ia vlejti , sepse Eri gjeti nje fustan veror qe une nuk ja kisha idene qe ndodhej aty 😂.
- Uhuu , ky fustani qeka shume hot , ashtu sikurse je dhe ti .. Hajde nderrohu tani se po pres une ketu ...
- Ok Eri. Hoqa tutat dhe bluzen , kisha mbetur vetem me te brendeshme perpara Erit , po me shikonte si nje njeri qe skishte pare gje me sy .
- Eriii , po me ve ne siklet ... Une jam shume e shendosh ne krahasim me trupat e vajzave te tjera.
- Aghh , po tallesh me duket.Po me vjen per te tngren te teren tani .
- Eri , po me frikson .- thashe une duke qeshur .
U vesha , madje shume shpejt... Nuk bera make - up pasi nuk me pelqente... Kreha floket edhe pse te shkurtra e me pas vendosa nje si tipe * kurore me lule * ... Vesha conversat * All stars * hodha parfumin time te preferuar *Daisy*... Nderkohe Eri:
- Heej sexy girl ku shko kaq e mire ti mi ??
- Po dale me nje sexy hot af boy Eri .
- Ma hoqe menjen fare qepari.
- Akoma aty e Ke mendjen ti , I poshteer .
Me terhoqi fort prane vetes , me vendosi floket mbrapa veshit dhe po me perkedhelte me gishtin e madhe te dores... Me kishte ngulur syte dhe me tha :
- Jam me fate qe te kam ty .
- joo , jam une me fate qe te kam ty....
- Shhhh , boll fole.- me tha dhe me puthi ne nje menyre alla *French kiss* 💏......
- Eri , hajde dalim jashte tani se po bejm ndonje te pabere. - thashe une duke qeshur...
-- Ee , pis xix , skemi kohe per te paberat ne tani..... - me tha perseri duke qeshur.
Dolem nga dera e shtepis , dore per dore , vetem kur ne ato momente na rastisi Livja perpara... Ohh shit , edhe kjo me duhej tani . - thashe me vete.
- He mi Sara , tkeqen nona sa shpejt qe e paske gjete ate djalin qe te thashe une moj amaan .
Ne ato momente Eri filloi te fliste me mua .
- aaa , lume une per kusheriren qe kam ooo zoot ..
- Kushurini eee ??! U qyqa une thashe kush ishte .
- Ee mi Livja e kusheriri ...vetem mos I thuaj mamit se duam qe ti bejme surpriz se ka ardhur nga kanadaja....
- uuu qyqaa , nga ato shtete qe Jane tbashkume ... Po mire , ja kalofshi bukur .
- Ee , o teta se mos na prish surprizen.- tha Eri.
- Po jo mi tkeqen nona , qe qeke si sheqer .. Fiks per gocen e Qamijes qeke .
- Liivjaa ikem ne ... Ciao . - I thashe une ...
Shyqyr qe ikem prej saj , nderkohe une me Erin dolem , por ne fakte nuk ja kishim idene se ne cfare vendi do te shkonim.... Si perfundim vendosem te shkonim tek * Yogurteria* aty ku perfunduam dhe heren e pare ......





Dashuria.Where stories live. Discover now