Februarie 20 12:35 P.M.
Dupa ce il recuperasem pe Eddie , Todd ne gasise ceva interesant de facut.Banda rivală imbracata in alb si negru se numea ,,Dust" si cu ei aveam noi cele mai multe conflicte.
Si partea bizară a fost ca Eddie a parut foarte suspect spunându-ne multe lucruri despre ei.
Îi stia dupa nume pe mai toti, iar seful lor era un tip pe nume ,,Big S" si ne spunea ca tipul e inarmat mai mereu. Toti erau bucurosi ca un fost membru se intorsese..doar că mie imi parea cam suspect.Pe bune acum nu il mai vazusem de 22 de ani si aparent stia multe lucruri fix despre banda rivală?
Ei bine asta era destul de ciudat ,
dar am zis totusi sa nu fiu asa de suspicios.
-Şi...ăsta e cuibuşorul vostru? Arata beton !
Eddie părea sa fie destul de incantat de noua lui casa.Ne spusese ca fostul lui apartament era unul mic si l-a vandut unui Suedez venit in America.
-Yo baieti Todd a spus ca a gasit o nouă misiune pentru noi
-Si mai exact ce?
-A spus ca trebuie sa mergem la domnul Martines are el niste treburi de facut.
Am pornit la drum si ajunsi la domnul Martines a inceput sa ne povesteasca cam ce ar trebui sa facem.
A spus ca trebuia sa mergem intr-un bar.Acolo aveam sa ne intalnim cu un rus din Moscova pe nume Ivan.
Cu el trebuia sa facem adevarata ,,afacere".
Ajunsi acolo am inceput sa il cautam.
Martines a spus ca era un om destul de scund cu inceput de chelie si cu o palarie neagra pe cap.Cand am ajuns acolo si am inceput sa cautam nu am dat de niciun tip scund cu inceput de chelie si o palarie neagra.
-Baieti eu ies putin afara sa i-au o gura de aer..
-Ok ,Eddie te asteptam aici.
Au trecut cred ca vreo 2 ore si Eddie inca nu venise de afara si nici tipul ala Ivan.
Am plecat spre casa lui Martines dar cand am ajuns acolo si am intrat in casă am observat gloante pe jos sange casa vandalizată.
-Ce tocmai s-a intamplat aici?
-Se pare ca a avut loc o mica ,,cearta".
Pe un perete scria mare cu sange ,,Romanov" si atunci ne dadusem seama ca Ivan si oamenii lui au fost de vina pentru ce se intamplase.
Am decis sa mergem sa il cautam pe Martines si pe Eddie pentru ca inca nu se intorsese si nici nu raspundea la telefon.Ne-am gandit ca poate a fost o victima si ca era impreuna cu Martines.
L-am sunat pe Todd si a spus ca incearca sa îi gaseasca.
Intr-un final am aflat ca Martines e capturat intr-o fabrica abandonata dar inca de Eddie nu stie nimic.
Am pornit spre fabrica abandonata in speranta sa il salvam.
-Cand ajungem acolo intru eu primul ok?
-Pai si noi restul?
-Voi asteptati pana o sa dau eu semnalul
Intra primul James dupa cateva secunde da semnalul.
Toti cu armele pregatite am mers sa il cautam pe Martines si să îl înfruntam pe Ivan.
Nick a tras primul glont nu a reactionat nimeni, am urcat la al doilea etaj si urmatorul glont l-a tras Louie,am urcat la ultimul etaj si am dat piept cu Ivan si oamenii lui.
-Pe pozitii baieti!
-Tom ,Louie si Jimmy treceti in partea staga repede!!!
-Nick stă cu mine.
Dupa ce i-am desfintat complet a mai ramas Ivan pe care il voiam cu totii viu.
-Asa deci Ivan unde e domnul Martines?!!!!
-Intr-un loc secret ..
-Nu face pe desteptul cu noi !
-Nu o sa va spun nimic!!!!
-Bine fie cum vrei.Putem sa o facem in metoda buna sau metoda lui Nick
-Sa te vad Nick!
In momentul ala Nick i-a tras un pumn un stomac si doua in gura si cred ca îi cazusera si dintii la faza aia.
Dupa am mers si l-am gasit pe Martines bagat intr-o cutie
-Ei bine ce mai zici acum?
-Bine ,bine spun tot! Amicul vostru e ascuns intr-o cutie din spatele cladirii.
După aia Martines i-a cerut lui Ivan 500.000 de dolari si a spus ca nu anunta politia.
In fine Ivan i-a dat banii si am plecat spre casă