5 boys can change my life? - alexandramaria1997

294 21 15
                                    

       Da...

       Primul glont este aruncat spre..... alexandramaria1997

       Draga de ea inca nu si-a dat intalnire cu manualul de limba romana. Foloseste virgula in loc de punct si atunci cand trebuie, nu pune nenorocita aia de virgula! Nicio propozitie nu se incheie cu "." .... Dialogul e "fabulos" ! Foloseste caps lock , ceea ce e "esential" intr-o poveste , asa-i?  Descrierea ei , dupa cum puteti vedea , nu exista! Ea e directionera draga , ce mai conteaza restul? Din cate am inteles ,la inceput , in fata liniei de dialog scria numele persoanei care vorbeste, dar acum e doar linia de dialog. Ma bucur ca a ascultat acel sfat ! Draga alexandramaria1997, daca citesti asta , vreau sa iti dau si eu un sfat : FOLOSESTE NENOROCITA AIA DE VIRGULA! Multumesc!

         In link extern aveti minunata poveste ! 

                                                                                      

                      5 boys can change my life? Da , daca-s proasta!

Hei, Helaau , Welcome, potatoes , da eu sunt proasta Bella si da sunt analfabeta si directionera, ca voi respir. Preferatul meu fiind Niall Horan , evident.

Sincer si nu prea numai cand te uiti in ochii lui de culoarea albastra a focului , te pierzi ca o proasta , De ce el , de ce virgula si nu punct? Chiar daca unele directionere il considera urat cu spume si ca nu merita sa fie in trupa Parazitii el a continuat sa zambeasca stirbeste  si sa isi iubeasca mancarea si directionerele rumenite la gratar la fel de mult. De cand sunt directionera si virgina eu am incercat sa ma dezvirginizez , dar n-am reusit , evident , dar am incercat sa trec usor peste , dar e prea greu sa ai probleme cu capul .

Ce s-a intamplat dupa ce a murit desteptaciunea mea si mama acum 4 ani : eu (virgula?) pur si simplu (virgula?) refuzam sa cred ca nu mi-am tras-o si asta , sa cred ca nu mai e acolo , la zece mile distanta , langa mine , sa ma certe cand gresesc , adica sa ma certe si sa ma bata non-stop , sa ma sarute in fund de noapte buna , sa fie acolo langa mine ( ai mai zis odata.. ) cand aveam nevoie de bautura si droguri. Totul s-a schimbat dar si eu m-am schimbat , m-am prostit si mai rau ! 

Ma "inchisesem" in pivnita si in diferite mine , nu mai vroiam sa vad si sa aud pe nimeni , deci mi-am scos ochii si mi-am spart timpanele , o vroiam doar pe EA , o doream la pat , o vroiam pe MAMA , mama pe dracu' , voiam un vibrator ! 

Si acum imi lipsesc noptile in club cu ea si imbratisarile ei calde dupa ce ii stricam toti banii , glasul ei de hiena care te facea imediat sa ii tragi un picior in gura si sa zambestivocea ei atunci cand cantam impreuna manele pa sistem. Si acum imi aduc aminte prima si ultima zi pe olita , ceea ce a fost recenta , cantand impreuna pe melodiile lu' Salam in timp ce iesea parizelu' din mine .

Stau de mii de ani si ma uit ,ca boul la poarta noua, la chitara ei jerpelita de langa patul meu si ma intreb de ce ea ? De ce chitara are corzile rupte? De ce lemnul din pat are urme de corzi? Intrebari fara raspuns..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 03, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Asta poveste? Pe naiba...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum