bazı insanlar diğerlerinden farklıdır. hormonal anlamda. herkez karşı cinsinden hoşlanmayabilir. ama toplum buna alışamamkta gaylerin tarnsların lesbiyenlerin ve biseksuellir hayatımızda olmasına karşı çıkmaktatdır ve toplum boyle olan insanlara iğrenç isimler takmakta İBNE gibi. bu hikaye de bir ibnenin hikayesi.
sabah kalktım banyoya girdim bandajımla göğüslerimi iğice sardım. bu canımı yakıyordu okuldada hiç çeilmez oluyodu. altıma dar pantalonumu giydim ustume de bolca bi kapşonl giydim saçlarımı şapkamın içine sıkıştırıp kapşonumuda üstüne geçirdim. kıyafetlerimi genelde hep siyah seçerim ilgi çekmemek için ama pek işe yaramıyor. okula doğru yolakoyuldum dışardan gelen bizim okulun asıl ibnelerin seslerini duymamak için kulaklarımı tıkayıp şarkı dinliyordum. ma sesleri yine kulağıma geldi bana 'HEY İBNE O GUZEL GÖĞÜSLERİNİ ESİRGEME BİZDEN' diyorlardı gerçeken çok sinirbozucu ama benim hayatım hep böyle olucak bu memlekette ibne olmak da zor :D okula vardığımda dolabıma yaıştırılan bir ton küfür yazılı kağıdı çöpe attım ve kitaplarımı aldımsınıfa doğru gidiyordum ve onu gördüm JESSİCA ona aşıkım ama asla gerçek olamıyaca bir aşktı karşısına geçip ben lezbiyenm ve senden çok hoşlanıyorum diyemezdim. o heteroseksuel di. hayat gerçekten çok kötü. sınıfa şapşal ilerliyodum ve içeri girerken biri kalçalarımı elledi bir erkekti ve kendimi çok kötü hissetim hemen tuvalete girdim. ağlamaya başladım 'neden ben neden ben '
elimi yüzümü yıkıyordum klumuzun götü kalkık kzları yanıma geldi gerçekten çok seksilerdi bana bakıp ' ay kızlar birileri yolunu kaybetmiş erkekler tuvalleti yan taraf tatlım ' dedi kıza yumruk atım bunu haketmişti ama okul kameraları beni çekmişti uzaklaştırma aldım... ben kimseyi üzmedim kimseye acı çektirmedim onlar neden bana unu yapıyorlar ben sadece farklıyım ve artık benim gibilerleyim LGBT bizimle ve daha iyi hissetiyorr sizi de 2014 nisan da ki LGBT yürüğüşüne bekliyoruz