Aku tak tau sampai bila aku nak jaga hati manusia yang berstatus 'kawan' ni .. rasa tersisih . seriusly . Aku bukan tak cuba join group dorang . Aku cuba. Bila aku cakap dorang bukan faham , dah macam mana aku nak sembang. Aku ada ja kawan dengan budak bukan sama kos dengan aku , dorang je ok . Boleh bergurau , melawak . Tapi cuma dekat hostel jela .
Waktu kuliah aku macam orang bodoh , #foreveralone . Ddk sblh2 dalam kelas tp aku mcm tak wujud . I'm not exist at all , pegi makan sekali, tapi aku macam boneka tak bernyawa. Tak dipedulikan langsung. Ikut hati nak ja aku blah. Tapi ada yang sorang ni tak bagi. Dia ja macam ok sikit , sikit jela . Ada tu sampai aku balik pun dorang tak sedar , si budak sorang tu la wasap tanya '' ko g mne ? tetibe takde '' . Aku reply '' kt bilik , knp ? '' . then dia cakap kenapa tak bgtau sblum balik . WTFish ! Aku bgtau kot , '' korang , sha nk balik ni '' . tapi dorang wat tak tauu je , rancak sgt bersembang . I feel like , nak nangis . fuhhh ..
Aku tak kesah , kalau korang tak selesa dengan aku gitau je , takdala aku rasa aku ni macam terhegeh-hegeh nak join korang . tau tak sakit rasa nya . memang aku banyak diam dgn korang , tak banyak cakap , tak banyak bergurau . Tapi aku pun ada hati dan perasaan . Tak suka bagitau ja . Aku boleh bawa haluan aku sendiri . Aku tak menempel dah kat korang . Sorang-sorang kat sini pun aku boleh survive !