Глава 2

53 3 0
                                    


На следващия ден се събудих към 11 и то ,защото Ема се беше надвесила над мен и ме удряше с възглавница...

След като се събудих, ,измих си зъбите,сложих си малко грим+очна линия,облякох си къси панталонки и тениска на Arctic Monkeys и с Ема излязохме.Бяхме тръгнали към магазина за булчински рокли,защото доведената и майка се женеше за баща и.

След около 3 часа мерене на рокли най-накрая свършихме..Не че не ми беше забавно, просто се уморих аз да пробвам около стотоци рокли,защото Сара(така се казваше булката) реши,че иска да съм и личен модел за пробване на рокли или там както казваше тя.

Когато тръгнахме от магазина се сетих за срещата ми с Хари и за момент си помислих дали наистина да отида...Срещата беше в 8 часа пред ресторант 'Диамант'.Сигурно щеше да ме заведе да хапнем нещо...Докaто си мислех за Хари,Eмa ме искара от мислите ми..

Е:-Ехо Бетт тук ли си?

-Да,да извинавай просто се бях замислила за нещо

Е:-За какво?

-За срещата...

Е;-Бетани стига, всичко ще е наред....момчето е възпитано и хубаво по твойте думи....сигурна съм ,че всичко ще мине по мед и масло.

-Не знам просто имам лошо предчувствие...

Е;-ОФФ стига си драматизирала и да ходим да ти избираме какво да облечеш.

-Но...

Е;-Няма „НО"хайде бързо тръгвай пред мен..

Засмях се.Обичам, Ема тя винаги ме разбира и е до мен.

С нея се познаваме още от малки.Винаги сме били заедно,имаме общи теми,винаги имаме да си говорим за нещо,постоянно ходим някъде и ни е супер забавно....накратко казано Best friends GOALS!!!

Бяхме в стаята ми,избрахме тоалет,който се състоеше от красива бяла рокля и черни токчета,говорехме си, пяхме си Love yourself на Justin Bieber и докато се осъзнаем беше станало 7:30 и аз трябваше да тръгвам....

В 20:00 пристигнах с таксито.Той стоеше там с букет рози.Отидох до него и го поздравих,а той ми целуна ръката,направи ми комлимент и ми подари красивите рози.

Беше облечен в много хубав костюм,който го правеше още повече привлекателен.

-Хайде няма ли да влизаме в ресторанта?

Х:-Не.

-*засмях се* добре тук ли ще бъдем?

Х:-Не...ще е изненада .....хайде ела

*хвана ръката ми,усмихнах се и го последвах*



Здравейте хора!Най-накрая реших да започна да пиша истории.Това е втора глава от първата ми история.Надявам се да я следите,защото означава много за мен <3.Съвсем скоро ще кача и трета глава! :)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

He loves me,he loves me notWhere stories live. Discover now