2.bölüm

25 1 2
                                    

Ya ben neden bu kadar abtal insanlarla birlikte oluyorum sürekli.!!
O da senin bahtıtsızlığın Mayıs.
Bende katılıyorum Pamire
Başım çok ağrıyodu Allahtan annem bavuluma doldurmuştu eline geçeni lazım olur bana diye.
Çocuklar ben gidiyorum koğuşa siz bekleyin şimdi gelirim.
Nolduki Mayıs?
Başım ağrıyo ilaç içicem hem ayrıca sanane Deniz!!!.
( bir sessizlik çöker ardından)
Ya köt ü bi şeymi oldu diye sordum.
İyi sorma !! neyse siz bekleyin ben gelirim 1dakkaya...
Koğuşa çıktım ve ilacı aldım içtim suyumu . Aşağı gelirken bahçeye çıkan merdivenlerden ayağım kaydı bağırma ve çığlık karışımı bi şey oldu merdivenlere yığıldım Allah tan merdivenlerden yuvarlanmadım.Neyse ayağı kalkmaya yeltenirken kalkamama diye bi şeyle karşılaştım siktir lan kalkamıyom kafamı bahçeye yöneltiğimde benimkiler korkmuş,endişeli,tuhaf,tedirgin diler sonra kendilerini toparlayıp korkulu gözlerle bana doğru koştular ve beni ayağa kaldırdılar 52 kiloyu kaldırmak zordur herhalde sonra onlara sordum siz kaç kilosunuz ?
Ben 54 dedi Deniz
Bende 55 kiloyum dedi Pamir
Peki ya sen dediler bana .
Bende52dedim güldüler.
Sonra ben totomu ve böğrümü tutarak zar zorda olsa yürümeye çalıştım etrafı keşfetmeye çalıştık pek olmasa da .
Neyse ben okula çıkıyom gelen gelsin.
Tamam ben geliyorum kanka!!!
Bende geliyorum kankalar!!!

Kanka mı siz bana kanka mı dediniz ?
Evet noldu ki?
Yok birşey olmadı şaşırdım.
Pekala.
Beraber yukarı çıktık . müdür yardımcısının kapısının önünden geçerken müdür yardımcısı yani (türk. hocası Gülten hoca)
Çocuklar bu arada yatılı kalanlar sivil yatılı olmayanlar okul kıyafeti ile olucaklar gerçi sizinkini daha karar veremedim.
Hocam nolur etmeyin eylemeyin yeşil çamdan cıkmış Hülya koçyiğit misali oldum biraz daha yalvarırsam kuzum demeye başlıyacağım hocam.!

Bilemiyorum yani çocuklar davranışlarınıza balı.

Hoca giderken arkasından Mayıs bedduaları ve küfürlerini sıraladım.
Orospu hoca seni yerinden çıkartan ebenin....
İnşallah götünden sıçmak istersinde tam sıçarken biri seni doğurttum diye götüne fitil sokar.
Memelerin büyük diye havasını almaya çalışırsında lavoba ponpasıyla, o pompa memeni yutar.
Gün yapmak istersinde o yediğin börek ,çörek ,kısır sana bin beşyüz kaloriyle sana girip çıkmaz .
Saçların beyazladı diye boyama çalışırsında boya yerine saçlarına alçı dökersinde hepten beyazlar bide artı o saçların katkatı kesilir.
Be- dediğim anda Pamir le Deniz azımı kapadılar susmam için bende sustum .
Kitap okumak ben ya siz okurmusunuz
Pamir yani dedi .Deniz pek ilgi alanına girmiyor dedi.
Sevindim ama sonra sınıfa girdik nasılsa müdür yardımcısı ve yemek hanedeki kadınla kantinci kocasının dışında sadece biz vardık masalara ve sıralara oturduk.
Eee geçmişimizi anlatın kankalar.!!
Ne anlatalım Deniz ?
Mayıs bu ,okulun öncesi.
TMM başlıyorum.Ben hiç kız olmadım desem yani ben erkek gibi kızım  , hiç arkadaşım olmadı kız veya erkek aslında sizin gibi arkadaşlar edinme yi çok istedim keşke anasınıfında tanışıp hiç ayrılmasaydık neyse derslerin hep berbattı genellikle hayatım tuvalet ,okul, ev di hiç sevemedim, aşık olmadım,çıkmadım,çıkma teklifi eden olmadı gerçibenim aşkla, meşkle,sevmekle,çıkmakla işim olmaz hatta saçma bulup ,nefret ettim.  şimdilik bu kadar.
Sıra sende Pamir !!
TMM Mayıs Tmm!! Ben kızlara pek yaklaşmam hep sizin gibi arkadaşlarım olsun istedim....
Derslerim düşük ...
Sıra bende .
Ben de sizin tıpkınızım ve Deniz gibi  kısacası hepimiz azıcık anlattık devamını getiririz bi gün.
Dışarıya baktık beraber bi köpek vardı yavru yaralıydı hemen koşarak yanına gittik....köpek çok pitkin ve kanlar içerisindeydi .Böyle hocamız olduğundan belliydi izin vermezdi ona bakmamıza .Gizlice bakma pilanı aldık ve sabah akşam ona baktık yemek verdik köpek artık iyiydi sonra yola çıkartık ama aklımıza ailesi geldi acaba şu anda yavrusunu nerede arıyolardı. Sonra yolun kenarından 1 köpek vardı bizi görünce köpek gerçi bizi değil yavrusunu görünce gözleri yaşardı çok tohafımıza gitti yavru ve annesi birbirine koşarken izlemesi o kadar güzeldiki aynı filmlerdeki gibi.
Eee köpek te geldiğine göre yavruda annesinini bulduğuna göre yine hayata devam.
Evet bencede Mayıscım .
Biz sıkkın sıkkın otururkene Deniz bi anda ayağı kalktı .
Bir fikrim var !!!
Deniz lan yine ne fikri senin fikirlerin e güvenemiyorumda biraz endişeliyim açıkçası senin beynin hep bunlara çalışıya.
( şaşkın ,umutsuz,merakı,tedirgin ve gülümser bi şekilde)
Bende sana katılıyorum Mayıscım.
Evet arkadaşlar şöyleki okuldan kaçıcaz aynı liseye gelmeden öncekisi gibi.
Aslında biraz tedirgindim ama bencede, Deniz fikrine katılıyorum ben Pamir.
Ama nereye gidicez ki ?
Ewet bende Pamir katılıyorum.
Buluruz biyeri siz orasını düşünmeyin .
Ya düşünün biz okuldan kaçıcaz bu arada bizi müdür yardımcısi görücek hadi ondan kaçsak bu sefer arka bahçe de aile mezarlığı var bizi valla kovalarlar bide yakaladılkarında bizi kendileriyle birlikte öteki dünyayı boylatırlar. He eğer onlardan da kaçarsak yani paçayı kurtarırsak mezarlığın biraz ilerisinde ormanlık alan bütün hayvanlar bize dalar hadi siz yine iyisiniz mezarlık ve ormanlık benim koğuşunun olduğu yerde ve ayrıca benim yatağımın yanında cam var camsa bilin bakalım nerede tabiki de aile mezarlığın ve ormanlığın tam karşısında yani beni tanıyolar sizin peşinizi bıraksalar benimkini bırakmazlar .bide müdür yardımcısı bu gün 2. i günümüz kadın dün yani ilk gecemizde beni yerde o halde görünce tabi dellendi yani buradan en azından şimdilik biyere gitmek yok.
Sözüm bitince Pamir şaşkın Deniz ise korkmuş tedirgin şaşkın ve meraklı bi şekildelerdi .
Ya Mayıs? sen neler yaşamışın ya
Ve ayrıca ilk gecemde yatağa yatmadan dolapta fare buldum.Onu ilk önce öbür dünyadan bir varlık sannettim ama neyse ki fareymiş onu kovalarken kolidora çıkarttım orada devam edecekken içeriden gelen sesi duydum yani şarkıyı sizin sesinizi ben duymadım şarkıyı duyunca ardından odaya daldığında o manzarayla karşılaştım devamını siz biliyorsunuz zaten yani başka zamana erteleyelim şu kaçma pilanımızı.

3 saat sonra

Üçümüzde merdivenlere yayılmış ve off buff çekerken annem aradı ve benim kinden hemen sonrada tabiki de bizimkilerin.

Alo efendim kıraliçem.....
   Kızım sen nerdesin Allah aşkına neden aramıyosun ben demedimmi bizi merakta bırakma diye.
   Anne unutmuşum merak etme ben gayet iyiyim .
   Napiyosun  kaynaştınmı arkadaşlarımla?dersler başladımı he kızım?
   Annnne kaynaşma falan olmadı biliyorsun ben arkadaş sevmem ayrıca daha 4-5 kişi var okulda dolayısıyla dersler de başlamadı.
  Mayıs:   Anne şu anda kapatmam lazım hoca çarıyo.

Deniz:
  "        "             "                "          "                  "
Pamir:

  "        "          "                 "           "                  "

Offffff sonunda bitti konuşma .

Ya ben şu bizden sonra gelen çocuğu çok merak ediyorum tam bi "bad boy" ba-
Mayıs:Deniz Allah!! aşkına abartıyosun ya .
Pamir:Hakikaten neresi bad boy onun asıl bad boy yanında.
Deniz: Mayıs Abartmıyorum adı ne acaba kız olsam kesin çıkarım.
Pamir:Sanki o senle çıkıcak ( alaylı gülme) ......

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

1 gizemli 3hazineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin