Kırılmalar olalı 45 sene geçmişti. Peter doğmadan önce olmuştu. Evleri dünyanın üzerindeki kocaman bir boşluğun içine düşmüştü. Onlar bu boşluğa Sprebıl diyorlardı.Onlardan bir grup, sprebil'ın içine girip orda bir köy kurdular.Ve sprebil'in dışına girenler içerdekilerden nefret etmeye başladılar .Peter'e de dışardan olduğunu söylemişlerdi.Kırılmalar olduğundan beri kimse başkasını düşünmüyordu.Peter'e sadece söylemişlerdi.Olmaya bilirdi.Kimse toplumla iletişim kurmazdı.Kendi kendine büyüdü Peter.Annesi ve Babası desen onlar sprebıl'ın altında kalmışdı.Çok üzücü ama doğru.Zamanında 3267 bin kişi sprebil'in altında kalmışdı.
Peter'in annesinin karnında geçirdiği bir hastalık vardı. Bu ölümcül bir hastalıktı.Baş etmek zordu.Durduk yere hiç bilmediğin zaman birden devreye girerdi.Şu ana kadar sadece 8 kere çıkmıştı.Bir daha çıkmasını ummuyorlardı.Ummuyordu.Ummak istemiyordu.
Bir gün onu öz ailesi gibi sevmiş, Emily Rose ve Thomas Rose'un yanına gidiyordu.Kapıdan içeri girerken kavga seslerini duydu.Birden kalbine bir ağrı girdi ve lendini kaybederek yere düştü.İçerden sesleri duyan bay ve bayan Rose Peter'e hemen hastaneye götürdü.Peter hastanede gözlerini açınca yanındaki doktorun ona baktığını fark etti.Birden konuşmaya başladılar;
- Büyünce ne olacaksın evlat
+Ben, ben bilmiyorum efendim
-Bana kısaca John diyebilirsin.Sen çok iyi bir çocuğa benziyorsun.Mesleğini iyi seç başkaların hayatını kurtarmaya bak.
Doktor onun yanından uzaklaştı. Ve hikaye böyle başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILMA
RandomKutupta kırılmalar oluyor. Peki bu kırılmalar dünyanın her yerinde olsaydı.Hemde günde bir kaç kere.Büyük kırılmalar..........