Peter ne olduğunu şaşırmıştı.Kira'yı uyandırıp Amir'in yanına gittiler.Amir'i kaldırıp acele ile dışarı çıktılar.
Karşıdaki evlerin yukarı doğru çıktığını gördüler.Çok şaşırdılar.Herkez yukardan bağırıyordu.Kimsenin umrunda olmadığı bu durum karışısında Peter,koşarak o dağa tırmanmaya başladı.Tırmanırken Kira'ya meydan okurcasına baktı.Kira da ona gülümsedi ve o da tırmanmaya başladı. Amir de kırılma sonrası şokunu atlattıktan sonra gidip kocaman bir örtü getirdi.Yerde kalan bir kaç kişi ona yardım ettiler.Herkez teker teker aşağı indi.Ve buldukları kumaşlardan birer cadır yapmaya başladılar.Peter,şaşırtmıştı çünkü herkez birbirine yardım ediyordu.Garipsedi.Cünkü şu zamana kadar sadece doktorların insanlara yardım ettiğini gördü ve duydu. 1 saat önce umursamayan insanlar şimdi evlerinden diyerlerine eşya veriyorlardı. Şu ana kadar Kira yı kabul etmişlerdi ama bu değişebilirdi.Kiranın olmesinden korkuyordu.Akşam olunca eski yerlerinde yattılar.Peter Kiradan hoşlandığını anlamıştı.Bunun sevinciyle uyumuştu.Sabah olunca evin su bastığını gördü.Herkesi uyandırdı.Dışarı çıktığında sadece onlarda değil butun evlerde olduğunu gördü.Evi temizledikten sonra Amir masaya oturup bu duruma çözüm aramaya başladı.Nasılsa her gün birşey oluyordu ve bu çok tuhaftı.Peterde ona yardım etmek için oturdu.Kira dışarı çıktı ve ordaki kadınların dışarıda halı yıkadıklarını gördü.
Ve ordan bir kadın:
-Gelsene bu halılar o kadar cabuk bitmez!
-Ben beceremem ki
-Sen de kendine hiç güven miyorsun!Bak böyle yaşanmaz bunlar birikir,sana duvar olur şimdi gel anladın?
-Hımmmm.....tamam!
1 saat sonra Peter Kira ya bakmaya gitti ve uzaktan kendini ona bakmadan alamadı.Biraz sonra Amir geldi ve dirsekle ona vurdu.
-Nazar deyicek nazar
Dedi ve gitti.Peter arkasından
-Ney....sen ne dediğinin farkındamısın?Amir!Amir!Sana diyorum!
Ve koşarak Amirin yanına gider.Koltuğa oturudular.Peter Amire:
-içimde kötü bir his var. Sanki
bu akşamda bir sey olacakmış gibi
-E yok artık o kadarda olmasın canım.
O anda Kiranın çığlık sesini duydular ve koşarak dışarı çıktılar. Kira bayılmıştı.1 saat sonra anca uyandı.Ve:
-Ne oldu sana Kira?
-Halisinasyon.E-e-evet halisinasyon olmalı yani bir kaç gündür aynı saatte ama bu kadar şiddette değildi.Peter,ben akşam olacak seyleri görüyorum.Yani ben geleceği görüyorum.
-N-n-n-nasıl yani bu geleceğimi görüyorsun?Bu sefer ne gördün?
-Metaor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRILMA
РазноеKutupta kırılmalar oluyor. Peki bu kırılmalar dünyanın her yerinde olsaydı.Hemde günde bir kaç kere.Büyük kırılmalar..........