Kardeşler Pastanesi

2 0 0
                                    

Bir akşamüstüydü okuldan yeni çıkmıştı.Kapının orda hademe Mazlumla şakalaştıktan sonra beklemeye başladı.
Tam iki yıl olmuştu ona aşık olalı bu derde düşeli.Dile kolay olan kısım buydu,zor olan ise bir türlü açılamamaktı.
Yapamıyordu işte,olmuyordu.Kaç kere zorladı kendini, okula alkollü bile geldi ama ne fayda .
İnsan içince bülbül olur tavsiyeleri yerini insan sevince mal olur durumuna bırakıyordu.Ama bugün içinde tuhaf bir his vardı.Ulan! dedi içinden bugün bu iş olacak,herşeyi söyleyeceğim bak görürüm dedi.O bunları söylerken içinde öğrenciler yavaş yavaş dağılmaya başlıyordu.Gözleri onu arıyordu ki , Hah çıktı işte hilal kaşlım kara gözlüm dedi içinden . Bu sırada kız okuldan çıkıp yavaşça yola koyulmuştu.E o da arkasından tabii.Çünkü sakin bir yerde onu denk getirirse kesin söylerim diyordu.İki yıldır bundan emindi.Aslında aceleside vardı ,çünkü abisinin tabiriyle bugün yengesiyle tanışacaktı.Abisiyle arasında iki yaş vardı . O lise ikinci sınıf  abisi ise son sınıftı.Amaan!! dedi yengeyle her zaman tanışırım ben şu kendi işimi halledeyim   önce.Hem günler torbaya mı girmişti? Diye geçirirken içinden telefonu çaldı. Arayan abisiydi açtı.
Abisi ona her zaman beraber gittikleri pastaneye gelmesini söyledi.O da iki mırın kırın edip sonunda tamam deyip telefonu kapattı.Ulan bi dur be abi kardeşin bugün kalp ameliyatı oluyo sen daha ne konuşuyorsun dedi ve bir tebessüm ekledi.Ardından kızı takip etmeye devam etti.Ve işte bu! dedi etrafı sakinleşmeye başlamıştı.Geniş ve boş bir sokağa girmişlerdi . Ve adımlarını sıklaştırmaya başladı ,çünkü telefonla konuşurken aralarındaki mesafe açılmıştı.Gittikçe hızlandı,aralarında on adım falan kalmıştı ki ve bir dönemece geldiler.
Kız hızlı adımlarla sola döndü.İçinden kız korktumu acaba diyerek  o da dönemece yaklaştı ve sola döndü .
Ve gözleri bir noktaya kilitlendi.Dizlerinin bağı çözüldü. Gördüğü manzara aslında durumu basit bir şekilde özetliyordu;
karşısında bir tabela  ve altında sevdiği kız ve abisi sarılmış öpülüyorlardı.
Ve hatırladı dedi ki ; günler torbaya değil bana girmiş . O durgunlukla cebinden bir dal sigara çıkardı , yaktı bir nefes aldıktan sonra anlamıştı ihanetler sadece filmlerde olmuyormuş.
Habersiz bile olsa...

Bu arada tabelada bu hikayenin başılığı yazıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kardeşler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin