Ηταν περασμενες 7 οταν χτυπησε το κινητο μου. Στο τελεφωνο ηταν η Κριστα που προσπαθουσε να με πεισει να παμε στο σπιτι του Τζον επειδη θα ηταν και ο Χαρυ εκει. Η κριστα κανει κατι με τον Χαρυ δυο μηνες τωρα. Με ειχε πληροφορησει οτι θα ειχει χορτο να κανουμε και οτι θα τρωγαμε εκει, δεν μπορουσα να αντισταθω στην ιδεα του φαγητου αλλα ηξερα οτι θα εμενα μονη με τον Τζον αφου καποια στιγμη η Κριστα και ο Χαρυ θα ηθελαν να περασουν ωρες μονοι τους, δεν με πειραζε ιδιαιτερα αλλα δεν ειχα ακουσει και τα καλυτερα για εκεινον. Αφου εκλεισα το τηλεφωνο πηγα να σκουπισω τα αιματα που ειχαν τρεξει πανω στο χερι μου τοση ωρα που μιλουσα με την Κριστα.
Εκρυψα το ξυραφακι και μπηκα να κανω ενα ντουζ. Επρεπε να ημουν ετοιμη σε μιση ωρα που θα ερχοταν η κριστα να με παρει να παμε μαζι. Δεν με ενοιαζε πολυ.
Μολις τελιωσα το ντουζ μου, ισιωσα λιγο το μαλλι μου και εβαλα ενα τζιν και ενα κοντομανικο, προφανως και δεν βαφτηκα και δεν με ενοιαζε που ο Τζον ηθελε τις κοπελες που προσεχαν ιδιαιτερα τον εαυτο τους.
Χωρις να το καταλαβω το κουδουνι χτυπαγε σαν δαιμονισμενο ηταν η Κριστα στην πορτα και απο οτι φαινοταν ειχαμε αργησει.Ελπιζω να σας αρεσε, ειναι το πρωτο που εγραψα ηταν λιγο μικρο αλλα επλιζω να μπηκατε στο κλιμα. Αν σας αρεσε πατηστε το κιτρινο αστερακι και αφηστε μ την γνωμη σας:')
YOU ARE READING
Λαθος Ερωτας
Teen FictionΕκεινο το βραδυ, πονος, μισος απελπισια, θεληση αυτοκαταστροφης μα αυτος, αυτος με εκανε να τα ξεχασω ολα! Με ηρεμουσε.. Δυο διαφορετικοι χαρακτηρες, ενας λαθος ερωτας πως θα τελιωσει;