HAYATI : Twilight Sparkle çok çalışkan zeki bir ponydir . Sihir elementini temsil eder . Eskiden tekboynuzlu bir pony olan Twilight şimdi ise bir prenses , Pirincess Celestia ' nın çok sevdiği öğrencisiydi . Prenses olduktan sonra bazı görevleri olmuş , büyük düşmanları Tirek ' i yendikten sonra Gökkuşağı Sarayı ' nı kazanmıştır . Sevimli işaretini bir ejderha yumurtası çatlatarak almıştır.
SEVİMLİ İŞARETİNİN ANLAMI : Sihir yapma .
HOBYLERİ : Kitap okumak , arkadaşlarıyla vakit geçirmek .
Evcil hayvanı : Bazıları Twilight ' ın evcil hayvanının Spike olduğunu düşünür ama evcil hayvani Oluwishes adında bir baykuşdur .
DOĞDUĞU YER: Canterlot . ( sonradan Ponyvill ' e taşınmıştır )EQUESTRİA GİRLS
Pirinces Celestia ' nın eski öğrencisi , Sunset Simmer Twilight ' ın tacını çalmış ve başka bir boyuta açılan aynadan geçirmişdir . Twilight da tacını geri almak için pesinden gitmiştir . O boyutta Twilight bir insan olmuştur . Ama yinede arkadaşlarıyla tacı geri almakdan vazgeçmemişdir . Müzik yapmak pony güçlerini harekete geçirmektedir . Twilight gurubun solistidir .
Acaba Twilight mısın ? Bu sorulardan en az 3 tanesi evet ise sen Twilight ' sın .Mor rengi seviyor musun ?
Baykuşları sever misin ?
Çalışkan mısın ?
Kitap okumayı seviyor musun ?
Düzenli birimisin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PONYLER HAKKINDA BİLGİLER
RandomPonyler hakkında bilgiler ayrıca Equestria Girls . Hangi pony olduğunuzu test edebileceğiniz sorular . Ve daha fazlasî !