"Hadi uyan Burçak okula geç kalacaksın ilk günden!"
Harika annem sabahın köründe bana salondan bağırarak uyanmamı söylüyordu.Anneme cevap verip "uyandım anne bağırma!" diye anneme seslendikten sonra yatağımdan kalkıp odamdaki banyoya doğru ilerledim.Elimi ve yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra odamdan çıktım.Evimiz oldukça büyüktü 2katlı ve babamın bir holdingi vardı ve adıda "Akyol" holding'di.Babamın oldukça çok parası vardı ama bunları takmıyordum sonuçta insanın kişiliği önemli değil mi? "Burçak aşşağıya iniyor musun tatlım" diye bağırırken anneme" 5 dakika sonra iniyorum anne."diye bağırdıktan sonra altıma açık gri bir eşofman giyip ve üstümede siyah bir tişört geçirdim aslında siyah ve grinin uyumu hoşuma gidiyordu.Yatağımı topladıktan ve kumral rengi saçlarımı topuz yaptıktan sonra aşşağıya annemin ve babamın mutfakta kahvaltı yapmak için beni bekledikleri yere gittim mutfağa...
Kahvaltı yaptıktan sonra evimizin hizmetlisi Aysel Hanım'a yardım edip mutfağı toparladıktan sonra odama çıktım.Üzerimi çıkarıp üstüme bir elbise giydikten sonra saçlarımı tarayıp saçlarımı serbest bıraktıktan sonra aşağıya inip anneme "anne ben kaçtım!"dedikten sonra annemden kısa sürede cevap gelmişti"tamam pıtırcığım" demişti.Bana bıtırcığım demesinden nefret ediyordum.Evin kapısını açıp ayaklarıma bir babet taktıktan sonra taksiye binip şöföre adres verdikten sonra yola çıktık.Kütüphaneye geldiğimde taksiden inip şöföre para uzattıktan sonra kütüphaneye girip kitapların arasına girip kitap seçmeye başladım. Burayı seviyordum beni rahatlatıyordu bir kitap bulduktan sonra bir sıraya oturup okuduktan sonra yanıma biraz daha kitap alıp çıkışa doğru ilerlemeden görevlilerin yanına gidip adımı, soyadımı,tc kimliğimi ve numaramı verdikten sonra okula gitmek için taksiye atlayıp tekrar adresi verdikten sonra "Atahanlar koleji"nin önünde indirdi.Yeni okuluma başlıyordum.İçeri girdiğimde herkes meraklı gözlerle beni inceliyordu."Hey yeni buraya" dediğinde birisi arkamı dönüp bana seslenen kişiye döndümümde bana "Merhaba Yeni" dedi."Merhaba" dedikten sonra bana "Müdürün odasını biliyor musun?" diye sorarken ben ona "hayır." dedim sonra bana "eşlik edeyim o Zaman yeni"dedi.Aslında çok tatlı bir çocuktu saçları kuvırcık ve güzeldi.Müdürün odasının önüne geldiğimizde " işte burası yeni"dediğinde ona teşşekkür edip müdürün kapısını tıklattım bana"gir." dedikten sonra içeri girmiştim."Hoşgeldin yeni okuluna Burçak Akyol!"dedikten sonra "hoşbuldum,aslında buraya sınıfımı öğrenmek için geldim" dedim sanki başka ne için gideceksem?" Tabi ben sana yardımcı olayım."dedikten sonra önümden geçip kapıyı açıp çıktıktan sonra onu takip ettim ve sınıfımın yanına geldiğimde"işte burası senin yeni sınıfın Burçak Akyol."teşşekkür ettikten sonra bana sorun olursa yanınca gideceğimi söylemişti.Sınıfdan içeri girdiğimde yine o çocukla karşılaşmıştım hani bana "Hoşgeldin yeni" diyen o çocukla benim yanıma gelip "aaaa ne tesadüf Burçak Akyol aynı sınıftaymışız."dediğinde şaşırmıştım adımı ve soyadımı nereden biliyordu?"Adımı nerden biliyorsun?" Dedikten sonra "Yeni gelen öğrenciler için bir kağıt asıp panoya asıyorlar oradan senin ismini görmüştüm."dedi ne kadarda saçmaydı yeni gelenlerin ismini panoya asıp öğrencilere sergiliyorlardı."Adın ne?"diye sorduğumda cevap gecikmemişti"Eren Gülkanat" dediğinde adını öğrenmiştim "boş yer var mı?"diye sorduğumda bileğimden tutup beni cam tarafında arka sıralardaki birine oturttu eminim onun yeriydi ve yanı boştu "seninle çok iyi arkadaş olacağız yeni"deyip bana göz kırptı ve yanıma oturdu.Şu an şok geçiriyordum bu çocuk hiç susmazmıydı?sürekli bana sorular soruyordu sonunda edebiyat hocası sınıftan içeri girdiğinde biraz olsun rahatlamıştım.Zil çaldıktan sonra bahçeye çıkıp kantine doğru ilerledim elimde kütüphaneden aldığım kitaplarla ilerlerken bir çocuğa takılıp tam düşerken kolumdan tuttuğunu hissettim ve çoktan kitaplarım yere düşmüştü bile "özür dilerim" dedim"sorun yok ben özür dilerim"dedi daha yüzüne bile bakmadan yere eğilip kitaplarımı toplarken bana yardım ettiğinde " asıl ben özür dilerim önüme bakmam gerekiyordu."dedim kitapları beraber topladıktan sonra ikimizde ayağı kalkıp bana baktığında bende ona bakmıştım onu gördüğümde içimde ne olduğunu bilmediğim kelebekler uçuşuyordu daha sonra bana bakıp"sorun değil demiştim." dedi kitaplarımı bana verdikten sonra "adın ne?"diye sormuştu bana "Burçak Akyol ya senin adın ne?"diye sorduğumda bana"Burak Askaya"dediğinde"memnun oldum."demiştim " ben de"dedikten sonra onun önünden geçip tam giderken kolumdan tutup beni kendine çekti eğer çekmeseydi hızlı koşan bir çocuk bana çarpıp bir yerimi kırabilirdim bunu düşünmek bile korkunçtu ona baktığımda bana bakıyordu ona bakıp "teşşekkür ederim."dedim "sorun değil"dedikten sonra ondan ayrılıp tam gidecekken kolumu tutup " eğer sorun olmassa numaranı verir misin?" dediğinde ona bakarak"tabi." dedikten sonra numaramı verip "ben seni çaldırırım o Zaman numaramı kayıt edersin olur mu?" dediğinde "olur."deyip"görüşmek üzere!"dediğinde gitmek için önümden ayrılıp okulun içine girip saniyeler sonra kayıp olmuştu bile.Gerçekten yakışıklı,çekici,uzun boylu ve kaslı bir çocuktu bunu onun beni kendine çekip ellerimi üstüne koyduğumda anlamıştım gerçekten hoş bir çocuktu.Kantin sırasına girip bir kaşarlı tost ve ayran aldıktan sonra sınıfa gitmek için 2 kat merdivenleri çıkıp düz koridorda yürüdükten sonra sınıfa girip yerime oturduktan sonra hem kitap okuyup hemde yemek yiyip Türkçe hocası bekliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN KESİŞTİĞİ AN
Short Story"Onu ilk gördüğümde benim olacağını anlamıştım ve ben onu seviyordum."