-5-

123 27 1
                                    

Melisa ' dan :

Ceyda yanımızdan kaçtıktan sonra Eda ile uzun süre kötü kötü  bakışmıştık . Tam ona burada ne işi olduğunu soracaktım ki içeri Ada girdi . Eveeet , Ada bütlere kalmamak için Muğla'ya gitmekten vazgeçmiş. Ada'yla hasretimizi giderdikten sonra Eda'nın kim olduğunu Eda'nın yanında sert bir dille tersleyerek sormuştum. Tabi bu sırada Ceyda'nın olanlardan haberi yoktu ve açıklaması çok uzun sürmüştü.  Eda , Ada'nın yakın bir arkadaşıymış . Eda 17 , Ada 21 yaşındaydı.  Bu işin nasıl olduğunu sordum ama aldığım cevaplar resmen savuşturmaydı . Ne yani, Eda bizde mi kalacak !? Hadi ama, bunu bana yapmayın!

Gece olmuştu ,ay dedeli pijamamı giymiştim. Ceyda ise arabalı  pijamasını giymişti . Ada ayıcıklı pijamasını,  Eda ise pembe ve mor pandalı pijamasını  giymişti,  o ne öyle, tüylü, pembe pullu . Eda'yı pullarla boğup burnuna pembe tüy sokup gözlerinin içine sim döksem, iyi fikir değil mi ?
Herkes elinde telefonda bir şeylere bakıyordu ,bende otobüsdeki çocuğun telefonunu gözetlerken gördüğüm instagram kullanıcı adını yazıyordum. Evet işte bu çocuk ! Biri stalklamak mı dedi ?
Instagramındaki fotoğraflarını teker teker inceledim ve kimleri takip ettiğine, fotoğraflarını kimlerin beğendiğine ve yorumlardan en yakın arkadaşlarına kadar öğrenmiş bulunmaktayım. Tabiki arkadaşlarını da stalklamadım , bana ne canım Ceyda'dan .
Jelibonlari bir yandan yiyip bir yandan çocuğu stalklıyordum .
- Dana, bitirdin jelibonlari be !
- Susar mısın otobüsdeki çocuğu stalklıyorum.
- Ne bana da göster !!
Evet yatakta deli gibi kavga ediyorduk ve telefonu çekiştiriyorduk. Ada ile Eda yastık savaşı sanıp yastıklarla üstümüze atladıllar ve kuş tüyleri havada uçuştu .

Kuş tüyü mü ? Hayır onlar ayı gibi üstümüze atladılar;
- Altta kalanın canı çıksın !
Hadi ama en altta ben vardım!
Biri kıcıyla beni eziyordu digerinin ayağı ağzımdaydı pek hoş bir görüntü oluşmuyordu.

- SABAH -

Melisa' dan :

Hepsi ayı gibi yatıyordu, birbirlerine girmişti benim ise hain planlarım vardı . Yataktan sessizce kalktım,lanett ! Pizza kutusuna basmıştım ve ses çıkmıştı ,hafif bir kıpırdamadan sonra tükenmez kalemi elime alıp bıyık çizdim , artık daha yakışıklılar .
Sıra gorillaya ( Ceyda ' ya ) geldiğinde tam çizerken elimi tutup üstüme cıktı ve yüzümü boyadı, ben bağırırken herkes uyanmıştı.
- Hain benim yapacağımı yapmışsın çakal !
Herkes bana gülerken kendi hallerini bilmiyorlardı bile.
Eda bir çığlık koparınca ne olduğunu anlamıştım. Evet ona ekstra tek kaş cizmiştim. Herkes bana kovboy bakışı atarken ;
- Ne yani daha yakışıklı oldunuz !
- Bittin senn!
- Üstüme üstüme gelmeyin ....

Kahvaltımızı etmiş ve bir alışveriş merkezine gelmiştik .

- Yarışa ne dersiniz ? oyun katındaki çocuk top salonuna kadar . sona kalan starbucskdan içecek alacak bizim için. Evet 4 kişiyiz ve 40 küsür civarı bir para gidicek .

Evet biraz cimriyiz ama biz o 40 küsür liraya birsürü şey yapabilecek bir kızlarız.
Biz direkt oyun katının olduğu yere koşmaya başladık ,top havuzuna kadardı .

En önde Ada vardı ,tam geldik diyorduk ki Ada'nın panikle durmasıyla top havuzuna düştük. (medya )

Ada deli gibi gülüyordu, galiba bir çocuğu ezmiştik. Eda'yı kollarından ve bacaklarından tutup top havuzuna fırlattık .

- Yaşasın kötülük

Biz bağırışarak oynaşırken görevli bizi farketmişti ve bize ters ters bakıyordu . Yanımıza dogru yaklaşırken biz çoktan havuzdan çıkmış ve hiçbir şey olmamış gibi yürüyerek yemek katına çıkmaya başlamıştık . Starbucks'a gitmek yerine iskender yemeyi tercih etmiştik ve en mantıklısı da buydu zaten . Neden evde de yapabileceğimiz bir kahveye 10 lira verelim ki ? ( Tabiki fotoğraf çekinmek için aptal .) Evet , ben yine kendi kendime konuşmaya başlamadan önce sipariş versek iyi olacak .
          
           Yemeklerimizi yemiş , Ada ve Eda'nın ısrarıyla Mavi'ye girmiştik . Gorilla ve ben, Francisco ve Kerem'i keserken , Eda'yla Ada da         eteklere-elbiselere hayran hayran bakıyorlardı . Ama onlar da biliyor ki bir taraflarını satsalar o eteklerin bir karışını alamazlar . Ben üzerinde Kerem'in olduğu panoyu incelerken Ceyda'nın cama yapışmış bir şekilde mal mal dışarıya baktığını gördüm. Nereye baktığına bakmaya çalışıyordum ama Gorillanın o koca kafasından göremiyordum . Yanına yaklaşıp baktığı yere baktım.  Ceyda'daki ya şanstı ya lanet , üzerine düştüğü dalgalı-güzel saçlı çocuktu bu.  Ben bir anda Ceyda'ya seslenince salak Goril korkup arkasındaki mankene çarpıp devirmişti . Buradan ölümüz çıkmadan önce kaçmalıydık , ki öyle de yaptık.  Koşarak dışarı çıkmıştık ama bu sefer bir şeye ben çarpmıştım . Yumuşak bir şeye  . Kafamı kaldırıp baktığımda gördüğüm manzara ciddi anlamda korkunçtu . Bu "KOCAMAN" göbekli ve kıvırcık saçlı bir adamdı, diyemem tabii . Hadi ama , tavşan kostümü giymiş bir maskota çarpmıştım. Dırırı rıyrırıy (kral gelirken çalınan müzik efekti olarak düşünün 😀) .

Maskot elleriyle beni kurtar gibi hareketler yapıyordu , belkide o koca tavşan kafasının içinde nefes alamıyordu bence öyleydi , tavşan kafasını hızlı bir biçimde çektim , adam " sen bittin ! " diye bağırmaya başladı . Ne yani onu o koca terli , kokuşmuş tavşan kafasından kurtardım .
Ceyda bana bağırarak " Melisa adam sana bana yardım et değil sen bittin işareti yapıyormuş. Koş uzaklara koş özgürlüğe koş ! "  
Evet şimdi anladım elleriyle boğazını keser gibi yapması seni öldüreceğim demekmiş ,yani bana yardım et falan değil.  Yine bir olaya açıklık getirmiş bulunmaktayım, böyle düşünceler neden hep koşarken geliyor !!
Koşarken yapmayı sevdiğim 2. Şey de " ı believe ı can fly " diye bagırmak emin ol ki sana uçuyor rahatlığı veriyor  .
Ceyda bir tatlıcının önünde durdu ,bir tatlı molası . Evet yeni yemek yemiş olabiliriz ama bu karnımızda tatlı  yiyecek  kadar boş bir yer olmadığı göstergesi değil ve asla olamazda.
3 numaralı masaya oturduk ve yakışıklı ,gömlek giymiş ,ultra kibar garson geldi ;
- Buyrun, ne istersiniz ?
Ben sufle, Ceyda waffle istemişti
Biraz zaman geçtikten sonra tatlılarımız geldi ve biz hayvan gibi yiyorduk ,evet sohbet etmiyorduk çünkü yemek ile meşgulduk .Yani ağzımız ve gözlerimiz işliyordu sadece. Biraz aradan sonra , pardon 3 dakikan sonra bitirdik ,çünkü tam bir ayıyız. Garson geldi ve ücret'i bıraktı bir kutu içerisindeydi biz böyle şeylere alışkın değiliz ? "60 lira"
- Ne 60 lira mı !?!
- Pardon Ceyda biz nerede yemiştik ?
Gerçekten büyük, zengin iş adamlarının oturduğu yere gelmiştik.  Ama o çikolata sosu ağzınızın suyunu akıtmayacak gibi değildi ,bizi kendine çekiyordu . Ben tatlılara bakmaktan nereye geldiğimizi incelememiştim.

Ceyda bana garip gözlerle bakıyordu (yaşam mücadelesi veren bir fok gibi )
- Melisa cüzdan ve cantalarımız top havuzunda kalmış

Ceyda'nın bir cümlesi ağzımızın çikolatalı bulaşıgı ile kalkmaya yetmişti ,hatta öyle ani kalkmıştıkki masa ile sandalyeyi devirmistik ve bir ayrıntı daha; hesapları ödemedik ve arkamızdan gardiyanlar geliyor

Gardiyanlar bizi tutuklayacak ve  mahsene atacaklar orda ölecegiz evet mızıkam nerde dırığmdırıgm . Tamam bunlar hayal ürünü , kaçmıyorduk çantaları almaya gidiyorduk . Arkamızdaki de gardiyanlar değil sarışın garsondu. Sonra bir anda durdu Ceyda. Aptal ne olacak , yine o kaç gündür rüyalarından çıkmayan kıvırcığımsı çocuğu görmüştü ve saklanacak yer arıyordu. Bilmiyordu ki ben hergün Gorilla için onu stalklıyordum . Bir insan sadece çarpıştığı birinden nasıl hoşlanabilird..... Tamam ya Allahallah, o hoşlanmıyor olabilir ama ben bir şekilde onların arasını yapmalıyım. Çünkü kendime de sarışın olanı (tabiki karakterimizin adını unutmadık. ) düşünüyorum, nihahahaaa hain gülüş. Ceyda saklanacak yer bulamayınca sarışın garsonun arkasına saklanmıştı . APTAL ! O artık garson değildi, sarışın yavşak herifti .





Not: Ard arda gelen hem bireysel hemde toplumsal olaylardan dolayı bölümümüz gecikti . Gecikmeden dolayı üzgünüz .

Ayrıca geçen bölümden sonra sorulan bazı sorular olmuş, cevapsız bırakmayalım ☺

* Hikayede geçen karakterler tamamen gerçektir. Ceyda , Melisa gerçek isimlerimiz , yan karakterler arkadaşlarımız 😀

* Hikayede gerçekleşmiş olaylar çoğunluktadır .

* Yazım hataları bilerek yapılmaktadır.

* İleri bölümler küfür içerebilir, rahatsız olacaklar lütfen belirtsin .

Kişisel sosyal medya hesaplarımız neden soruldu anlamadık ama ☺:

Melisa =
Instagram : melisaa733

Ceyda =
Instagram : mrs.kusursuz
Tumblr : kapusonlupizza
We heart it : kapusonlupizza

İsterseniz yoruma hesaplarınızı yazabilirsiniz .😊😀

Ayrıca sosyal medya hesaplarımızdan sorularınızı sorabilir , istek ve önerilerinizi söyleyebilirsiniz.

UNİLLAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin