~3~

26 3 0
                                    

"Bu ne şimdi ? "Diye aşağıdan gelen seslere sitem ettim sabah. Hiç beni düşünürler mi.
Ayaklarımı yana doğru atarak yarı yatmış bedenimi ayağa kaldırdım. Ayaklarım biraz soğuk havadan olsa gerek üşümüştü. Pembe terliklerimi giyip , kapıya doğru yürüdüm. Aşağı inmeden önce yan tarafta bulunan lavaboya girip sırasıyla , tuvaletimi yaptım , elimi sonra da yüzümü yıkadım ve durulayıp işimi bitirdim.
Aşağı inmeye her ne kadar üşemsem de sabahları çok aç olduğum için buna katlanıyorum. En son basamağı da inince mutfakta kurulu olan küçük sofrayı fark ettim. Neden küçük diye düşünürken annem "Biz işe gidiyoruz tatlım , sen kahvaltını yaptıktan sonra toplarsın. "Dedi ve ceketini iliklemeye başladı. Kapı sesini duyduğum anda yemeye başladım. Sucuklu yumurta , peynir , salam , ekmek , çay , yeşil zeytin , çikolata -nutella- vb vardı. Hepsinden birer ikişer alarak sonuna geldim.

Kahvaltılıkları dolaba koyduktan sonra, bulaşıkları bulaşık makinesine yerleştirdim. O iğrendiğim sarı bezi de alarak masanın üzerini sildim ve geri yıkadım. Burada işim bitmişti.

Yukarı çıkıp elimi ağzımı yıkadıktan sonra odama geçtim. Yarına olan ödevlerimi kontrol edip ilgili kaynaklardan -mecburen - test çözdüm. Biraz yatağıma yatınca gözüm dalıp gidiyordu. Bende en sonunda 'birazcıktan ne olur ? 'Diyerek uyudum.

***
~WhatsApp Grubu ~
Yeşim : Sa gençlik
Tolga : As
Enes : As
Yeşim : N'apıyorsunuz ?
Eren :  Ödev :'(
Tolga : Aynen :'(
Yeşim : Çalışın köleler nihahaha :D
Enes : Hööğ çoh komih ya
Eren : Diğerleri nerde la ?
Yeşim : Aynen , ödev yapıyorlar bence
Tolga : Dışarı gelecek olan ?
Enes : Nereye ?
Tolga : Ne bileyim ya

~WhatsApp Grubu 2 ~
Bora : Gençlik , Yeşim 'den ayrıldım .
Balamir : Niye lan ?!
Emre : Hadi , niye oğlum ?
Bora : Tolga buna çıkma teklifi etmiş , Yeşim de hayır deyince kızın üstüne gitmiş , bende konuştum aramız da pek iyi değildi Yeşim 'le ayrılalım mı dedim .
Balamir : Yazık olmuş kıza ya
Emre : Sebebi çok saçma lan
Bora : Ya ne bileyim , şimdi çok boşlukta hissediyorum
Balamir : Bir zahmet .
Emre : Hayırlısı olsun kardeş
Balamir : Aynen
Bora : Sağ olun .

***

Gözlerimi mesaj seslerine dayanarak açtım. Bu insanların çenesi niye durmaz ki arkadaş ? Oha lan ! Bora Yeşim 'den ayrılmış. Özelden mesaj attım
~Bora~
G: Ayrılmışsın kanka
B: Evet kanka
G: Niye kanka ?
B: Uzun baya , grupta da yalan atmak zorunda kaldım :/ anlatırsam iki saat susmayacaklar
G: Bana anlat o zaman
B : Sonra kanka , neyse bb
G :Bb

Değişik , niye ayrılmış olabilirler?  Neyse erteleyelim bunu . Ee ben evde gece bire kadar ne yapacağım ? Dışarı mı çıksam?  Neyse dur üşendim. En iyisi dans etmek ( sıkıldığımda genelde bunu yaparım). Bahçeye çıkan kapı cam olduğu için perdeleri kapattım ve ışıkları açtım (ne kadar da israfçı bir arkadaş ). USB 'yi televizyona bağladım ve hareketli bir şarkı seçtim. Sesi de yüksekle orta arasında ayarladım. Her şey hazırdı .

Başladım salak hareketlerime. Sağa döndüm durdum , balerinler gibi bacağımı açarak atlamaya çalıştım yine döndüm , yerde yuvarlanmağımsı bir şey yaptım , kalktım sandalyelerin üzerinden yürüdüm,  koltuklara uçtum  ( düşme tehlikesi atlattı ) , şimdi ise koltuklarda bağıra bağıra şarkıyı söylüyorum.  Bu çok güzel bir his . Tam bağırırken kapı çaldı ben şok . Hemen sesi kıstım üzerimi düzelttim ve kapıya koştum.

"Sesi kısacak mısın artık ? Beynimde filler halay çekiyor da (!) "
"Ah , çok özür dilerim,  daha dikkatli olacağım ."
"Umarım  (!) " diye alaycı bir şekilde gitti. Bu kim ? Daha once görmedim. Kapının yakındaki küçük pencereden gittiği yolu  izledim. Büşra Hanımın evine gidiyordu . Kapıyı oğlu Mete açtı içi girdi ve kapı kapanır .

Bende kaldığım yerden devam etmek yerine aç olduğumu fark edip yemek yemeye koyuldum. Buzdolabı kankam boştu. Markete gitmeye üşensem de açtım.  Üzerimi değiştirmeden evden çıktım. Dışarı iyiymiş ya .
Biraz yürüdükten sonra sonunda gelmiştim. Oha ! Lan ! Bu insansa buzdolabı kankam ne ?! Neyse maşallah de geç . Çikolatalı sütümü aldım , jelibon aldım ve en sevdiğim bitter çikolata . Kasaya doğru giderken ayağım şu şişesi reyonuna takıldı ve hepsi yere düştü. Görevliler geldi ve hemen düzeltmeye başladı ben mi ben kendimi saçlarımla  saklıyordum bir yandan da özür diliyordum.
Eve geri dönerken sebepsizce bana bakan çocuğu anlamadım ve gidene kadar onu düşündüm. Eve geldiğimde aldığım şeylerle birlikte odama çıktım. Hepsini yatağımın üstüne yığarak tabletimi elime aldım. Bizim okulun sitesine girdim. Biraz yeni haberlere bakarken yeni bir çocuğun geldiğini öğrendim. 

''İyi haber kızlar ! Arenay Holding ' in biricik oğlu Bertuğ bizimle pazartesi okula gelmek için iyi bir sebep ;) '' Bu ergenleri hiç anlamıyorum gerçekten . Biraz daha gezerken bu sefer de bizim yeni komşuları gördüm .

''Kızlar ve erkekler iyi okuyun , Black Holding ' in sahibinin biricik kızı ve oğlu bizim okula geliyor ! '' Ne güzel ama (!) Biraz da sosyal medyada gezdikten sonra biten yiyecek poşetine baktım. Aşağıdan kapı sesi gelince aşağı indim ve annem ve babamı karşıladım  , tekrar odama çıktım . Biraz da ödev yaptıktan sonra annemin son uyarısıyla aşağı yemek yemeye indim . Biraz sohbet eşliğinde yemeğimi yedikten sonra Bora'dan haber alamadığım aklıma gelince telefonu alarak mesaj attım . 'Hala anlatmadın, bir sorun mu var ? ' Tabii takarsa . Saat epey geç olunca yatmaya gittim. Şu Bertuğ'u biraz merak etmiştim tabii , aman boş ver diyerek  yattım.

***

Sabah gözlerimi uykulu bir şekilde alarm sesiyle açtım. Ve okul formalarımı giymeye başladım. Aşağı indim ve kahvaltımı yapmaya başladım. Annemler hep benden önce gittiği için . Aklıma bir anda şu yeni gelen çocuk geldi , açıkçası çok merak etmiştim. Nasılsa okula gidince görecektim. Ayakkabılarımı giyip dışarıda servisimi beklemeye başladım. Okula giderken kulaklık takıp sevdiği şarkıları dinleyip derdine dert katan tiplerden değildim. Ben daha çok kendi müziğimi yaratıp bir şeyler düşünen tiplerim , tabii öyle kişiler varsa .

Okula gelince Balamir ' i buldum ve yeni çocuğun gelip gelmediğini sordum . Gelmemişti. Yanımızdan geçen kızların onu konuştuklarını duydum (Ne çok yokluk çekmişiz be ) . Yani şöyle bir okulu kesince çokta tipi yerinde olan yoktu ama idare ediyorlardı. Zilin sesiyle sınıfa girmeye başlayan öğrenciler bir anda durdu ve belli bir yöne bakmaya başladılar , tabii ben de merakıma yenil düşüp baktım e onu gördüm. Dün bana bakan çocuk. Bunu hemen Balamir'e yetiştirdim. O  da bana şaşkınlıkla bakarken yeni çocuk gözlerini bana dikti ve ufak , çok ufak bir güldü. Bütün kızlar kıskançlıkla bana bakarken ben nedenini sorgulamaya koyulurken ders başladı. 

***

Hepinize merhaba arkadaşlar ! Bu hikayeyi devam ettirmem uzun sürdü çünkü bir ara silmeyi düşündüm ama devam ettirmek daha mantıklı olacaktı, sizi heveslendirdim ama diğer bölümleri biraz daha geç yazacağım çünkü sınavım yaklaşıyor ve daha yoğun bir tempo içindeyim . Umarım anlayıla karşılarsınız :) Hepinizi seviyorum , görüşmek üzere ...




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin