1 kapitola

68 5 2
                                    

V Pardubicích bydleli Kovy a Katrin. Stali se z nich nejlepší přátelé (od 3let) . Když bylo Kovymu 11 let odstěhoval se do Prahy.

"Je škoda že musíš odjet"

Povzdychla si Katrin a rozloučila se s ním.
Pak se objali a Kovy už musel jít do auta.
Cesta z Pardubic do Prahy byla dlouhá a Kovy si krátil čas sms s Katrin. Když dojeli do Prahy vybalili si a šli si prohlédnout památky.Když se vrátili domů Kovy si prohlédl album a bylo mu do breku byly tam totiž
všechny fotky s Katrin.
Bylo už dost hodin tak se šel osprchovat atd. a šel spát.

O 8 let později...

Kovyho rodiče šli do práce když najednou je přepadl velký gang
a oni umřeli.
Kovy zůstal sám a tak se zeptal své kamarádky Katrin jestli by nemohl přijet než se postavý na nohy. Katrin mu po několika minutách odpověděla "Jasně prijeď ale proč co se stalo?"
Kovy chvíli nic nepsal ale pak jí to všechno napsal.
Katrin mu napsala "To je mi líto"
Kovy si šel sbalit a vyrazil cesta byla dlouhá a on si udělal teprve před pár dny řidičák.
Když dorazil do Pardubic uviděl Katrin viděl že se hodně změnila měla světlé blond vlasy a mezi nima měla zrzavý proužek
a průzračně modré oči.
Byla krásnější než anděl.
Pozdravil jsem a obejmul Katrin.
Pak mi paní Jonesová ukázala můj pokoj byl pěkný hned jak sem si vybalil šel jsem za Katrin.
Katrin bude zítra 18 tak jí chci koupit něco pěkného proto pudu nakoupit pro paní Jonesovou zeleninu.Když sem tak chodil po
obchoďáku tak jsem šel kolem zlatnictví tak tam viděl krásný zlatý náhrdelník tak sem šel a koupil ho.
Když jsem se navečeřel tak jsem šel zabalit dárek a usnul jsem jak zabitý.
Ráno jsem vstal dřív abych jí udělal snídani.K snídani jsem jí udělal mini dortíčky a začal jsem se pouštět do velkého dortu.když jsem ho měl hotový tak jsem ho ozdobil marcipánem atd.
Když se vzbudila připravil jsem jí snídani a popřál jí vše nejlepší.
Když se vzbidili pan Jones a paní Jonesová tak řekli že ji mám vzít do parku.
Tak jsme šli.
Ona mi vyprávěla co všechno se stalo v Pardubicích a jak se měla ona.
Já jsem jí poslouchal a přikyvoval hlavou ale doopravdy jsem myslel na něco jiného (na to jak je krásná a že jí miluju).
Ale myslím si že ona mě nemiluje.
Vrátili jsme se těsně na oběd.
K obědu nám paní Jonesová udělala pizzu.
Když jsme snědli pizzu šli jsme pro dárky.
První přála paní Jonesová a pak pan Jones nakonec jsem přál já.
Od paní Jonesový dostala šaty od pana Jonese peníze (aby si něco koupila podle svého) a ode mě ten řetízek myslím si že se jí asi nejvíc líbil ten dárek ode mě teda aspoň to tak vypadalo.
Pak jsem ještě Katrin pozval do kina na film film skončil v šest na jsme šli domů pěšky (jinak by sme jeli vlakem a pro ty co nevědí tak je to od Jonesových do kina pěkně daleko).
Už je to týden co jsem u Jonesových týden ale připadá mi to jako celý rok máma a táta mi dost chybí ale ještě že mám Katrin.
Za pár dní sou Vánoce a paní Jonesová říkala ze po Vánocích pojedeme na hory.
Říkal jsem si že je to skvělá příležitost jak nebýt jen kamarádi ale něco víc.
Z pohledu Katrin
On je tak Cute doufám že se na horách zblížíme a budeme vìc než kamaradi.
Myslím že se od jedenácti hodně změnil ale k lepšímu.
Má úžasný hnědý vlasy modrý oči a je celej bozi.
Co mu asi tak koupím k Vánocům a co koupí mě ten náhrdelník co jsem dostala k narozeninám je boží.
Z pohledu kovyho
Bloudím obchoďákem a snažím se najít něco pro Katrin ona je úžasná je anděl co mě zachránil
Miluji ji a doufám že ona mě taky Přišel jsem domů a pozdravím všechny a paní Jonesová se mě ptá "tak co vybral jsi něco pro Katrin" "zatím ne" "ale snažil jsem se něco vybrat jenomže měli buď vyprodáno nebo tam měli hrozně lidí protože je před Vánoční výprodej"paní Jonesová řekla "to je mi líto" a tešíš se na hory snažila se změnit téma.
Já jsem odpovědě jo strašně moc.
Paní Jonesová řekla :"budete mít s Katrin společný pokoj doufám že vám to nevadí zařídila jsem to protože se znáte od 3 let".
Katrin se koukala na youtube a já jsem zaklepal na dveře a ona se mě zeptala ty jsi youtuber a já jsem ji odpověděl :"no byl jsem ale to už je dávno".

Z pohledu Katrin
On byl youtuber a nic mi neřek .
Točil dobrý videa a je škoda že skončil.
Já mám ráda kanál kovy i gameball.
Z pohledu kovyho
Ona zjistila ze jsem byl youtuber ale doufám že to nezmění vztah mezi náma dvěma.
Zítra jsou Vánoce a pozítří jedeme na hory.
Moc se těším.
A mymochdem mám už pro Katrin je to nový mobil protože ona má takový malý tlačítkový.
Koupil jsem jí k tomu ještě kryt
a šaty se soupravou šperků.
Ach bože já jí tak miluju snesl bych pro ni modré z nebe.
Z pohledu Katrin
Zítra jsou Vánoce pane bože já jsem tak nervózní sice už pro něj dárek mám ale nevím jestli se mu bude líbit a jestli chcete vědět co to je tak je to lyžařská souprava včetně lyží a snowboardu doufám že se mu to bude líbit koupila jsem mu to protože jedeme pozítří má hory.
Už je večer a já a kovy (kovy mu říkám přezdívkou mě to připadá roztomilé)nemůžeme usnout tak jsme si pustili film.
Pak jsme šli každý spát do svýho pokoje.

Dneska jsou konečně Vánoce

Já nikdy o Vánocích nespím dýl jak do 5:00 a vypadá to že to má stejně i kovy když jsem šla do obýváku tak tam už kovy seděl a díval se na telku.
Zeptám se ho odkolika je vzhůru a on říkal že od 4:35.

Z pohledu kovyho
Dnes jsem nemohl vůbec usnout
A tak jsem se šel koukat na telku (s Katrin jsme šli spát v 3:33)
A já jsem vstával v 4:35.
Po stromečkem jsou všechny dárky vidím ze mi koupili něco i Jonesovi a Katrin taky a jsou tam i dárky ode mě.
Mi zítra odjíždíme na hory a já nemám nic doufám že dostanu lyže atd.
Katrin si ke mě sedla a pritulila se ke mě pod peřinu.
Já jsem jí obmul a přitisknul na prsa.
Ach já ji tak miluji.Skoncila druhá pohádka a Jonesovy se vzbudili.
Já a Katrin jsme popřáli dobré ráno a paní Jonesová se nás zeptala odkud strašíme na tom gauči já jsem odpověděl od 4:35 a Katrin od 5:00.
Paní Jonesová se zarazila protože teď je 11:15.
Oběd jsme nikdo neměli protože držíme zlatý prase.
Když byl večer Katrin asi 45min. strávila v koupelne.
Já byl v pokoji a snažil se něco obléct.
Když nás paní Jonesová svolala k večeři Katrin byla úžasná vlasy měla ve volném copánku a na sobě šaty co dostala od paní Jonesové k narozeninám.
Moc jí to slušelo vypadala skvěle.......

Tak to byla 1 kapitola knížky
Again with you
Tuta kapitola byla trochu delší slibuji že další bude kratší .
Pokut se vám tato knížka líbila napište do komentářů vím je to kravina ale budu ráda když se vám to bude líbit ale nedivte se ze to bude blbě je to moje první kniha.


Again with youKde žijí příběhy. Začni objevovat