z pohledu Katrin
Gábinka nemohla usnout tak jsem jí dala navýběr pohádku nebo ukolébavku.Gábinka si vybrala pohádku(nějakou si vymyslete).
Říkala jsem jí pár vteřin a Gábinka už spala.
Bylo brzo cca.18:30 a já a Kovy jsme si pustili film a udělali si popcorn.
Když skončil film bylo přesně 7:35 tak jsme si pustili ještě jeden film.
Po filmech jsme šli spát a ráno jsme se probudili ale Gábinka není v postýlce.
Proběhli jsme celý barák ale najednou slyšíme Gábinčin zpěv.
A když se koukneme a otevřeme šuplík tak si tam Gábinka hraje s panenkama.
Já a Kovy se začneme smát a Gábinka se knám okamžitě přidá.
Když jí vyndáme tak začne lítat po baráku a zpívá si přitom.
Já a Kovy jsme jí okamžitě začali chytat aby něco nerozbila a nebo aby si něco neudělala.
Když jsme jí chytili tak se začala smát a já a Kovy taky.
Pak jsme se jí snažili uklidnit tak jsme jí pustili pohádku.
A když jsme si mysleli že se uklidnila tak když jsme si povídali tak si vzala pokličky a dělala s nimi rámus přes celý barák.
Když jsme jí sebrali pokličky tak jsme si s ní sedli k pohádce aby byla klidná chvíli klidná byla ale jak tam začali zpívat ona začala taky a já už jsem si myslela že si zachvíli přijdou stěžovat sousedi a pak jsme dostali nápad že zavoláme mamce a taťkovy aby jí pohlídali a my jsme šli do kina.
Tohle byla další kapitola knížky Again with you.
Tuto byla spíš taková kapitola o Gábince a jestli se vám líbila budu ráda.A chtěla bych vám doporučit knihu Again with you 2.
Já se na vás těším u další kapitoli a ahoj.
ČTEŠ
Again with you
No FicciónOd mala byli nejlepší přátelé,ale jeden z nich se odstěhoval z Pardubic do Prahy. V Praze ale řádí gang který zavraždí v Praze Kovyho rodinu a on se bude muset přistěhovat ke své nejlepší kamarádce Katrin.