J'ai été Taguer par red-hello. Je vais Taguer 13 personne...seul chose est que je connais pas 13 personne sur wattpad so.. Je vais Taguer le plus de monde possible 😹
1-ton manga préféré?
Please tuer moi pas car Red_hello15 et Night_666 vont déjà Le faire MAIS.. Je lis pas des manga..2- tu aime qu'elle genre de jeux vidéo?
Aventure, pis les jeux de telltall games😍3- ta creepypasta préférée?
Je sais pas Ç quoi.. De là pasta qui est crepy?4- un mot qui de décrit bien?
fabulous5- aime tu l'école?
Sa dépend quelle matière. J'aime éducation physique, Français et histoire, mais je déteste Science, géographie et anglais6- que fait tu si tu rencontre un loup-garou?
Il va devenir mon chien!
7- que fais tu si il y a une invasion de zombie.
Je prend tout mes amis, je vais dans mon sous-sol avec eux, des jeux vidéo, de la nourriture, des armes. Et j'en merde les zombie pis les autre!8- est-ce que je t'embête avec mes question?
Des fois...souvent9- qu'elle est ton livre préféré sur wattpad?
Le livre de WolFieGirL372 Ross x Reader fan fiction il est trop bon!10- comment as-tu connue wattpad?
Night_666 et Red_hello15 me l'on montrer! ❤️11-quelle est ton animal préféré?
LICORNE!! Sinon les chat <312- tu es quel genre d'élève en cours?
Lui qui parle pas beaucoup pendant les cours pis qui s'en merde.13- qu'elle est ta saison préféré
AutomneENGLISH VERSION
I was Tagued bye red-hello. I'll Tag 13 person ... only thing is that I do not know 13 people on Wattpad so .. I'll Tag the most possible...
1-your favorite manga?
Please dont kill me because Red_hello15 and Night_666 already will BUT .. I do not read manga ..2- what kind of video game do you like?
Adventure, bad games telltall games😍3- who is your CREEPYPASTA?
I do not know what that is .. I think it's pasta is crepy?4- a word that describes well?
fabulous5- do you like school?
Its depends what class. I like physical education, French and history, but I hate Science, Geography and English6- what do you do if you encounter a werewolf?
It will become my dog!
7- What do you do if there's a zombie invasion.
I will take all my friends, I will go into my basement with them, take video games, food, weapons. I don't care about the other zombie and humans!8- do I bother you with my question?
Often times ...9- what is your favorite book on Wattpad?
The book WolFieGirL372 made that is called Ross x Reader fan fiction it is too good!10- How did you find Wattpad?
Night_666 and Red_hello15 me show you! ❤️11-What is your favorite animal?
UNICORN!! Otherwise the cat <312- You are what kind of student in class?
He who does not speak much for the most part during that boring class13- what is your favorite season
fallI tag
1-Night_666
2- Red_hello15 CUS I can
3- Ari_Poney_magique
4-WolFieGirL372
5-fans de manga
6- Nonol77
7- and othersYou are supposed to tag 13 people so....
Tu Es supposed tagged 13 persons so..
Ya bye!
VOUS LISEZ
Tags ❤️ et rant book
RandomHey guys so i Will be doing a book of tags. This book will be rite in French and English ❤️. Salut tous le monde! J'ai décider que je vais faire un livre de tag. Ce livre sera écrit en français et Anglais. So.. Tag me! I would really appreciate it...