Cap 1

23 2 0
                                    

Serena se trezise in acea dimineata de toamna. Se imbraca cu un pulover kaki si blugii negri apoi se incalta cu bocancii ei negri. Se uita in oglinda si se asigura ca era pregatita pentru o noua zi de scoala. Rimelul aplicat in cantitate mica pe gene ii evidentia ochii caprui inchis iar luciul de buze aplicat si el in cantitate mica ii evidentia buzele. Buclele roscate erau lasate libere pe spate.
- Iubito ajung in 5 minute.
- Bine dar puteam sa merg si pe jos.
- Doar nu o sa-mi las iubita sa mearga pe jos. Vin imediat.
Serena nu mai protesta si isi dadu ochii peste cap. Jason iubitul ei cu care era impreuna de 3 ani o iubea foarte mult la fel si ea il iubea dar in adancul ei stia ca Jason nu este si nu va fi niciodata iubirea la care ea visa chiar daca nu vroia sa recunoasca. In timp ce era absorbita de ganduri o masina care parca in fata ei o readuse la realitate. Din ea iesi un baiat cam de aceasi varsta cu ea. Era stilat, cu o freza ravasita.
- Hei. Vrei sa te duc eu la scoala?
- De unde stii ca merg la... Serena nu apuca sa termine propozitia caci fu intrerupta de Jason care iesi din masina lui rosie. Se incrunta dar cand o vazu pe Serena fata i se lumina.
- Buna iubito. Scuze ca am intarziat. El cine e?
- Eu sunt un cavaler care nu si-ar lasa iubita sa astepte. Jason se enerva si se repezi spre el dar Serena il opri bagandu-se intre ei.
- Jason lasa-l! Uite, multumesc pentru intentie dar mai bine taceai din gura.. Haide Jason.
Se urcara amandoi in masina si pornira spre scoala.
- Ce vroia?
- Poftim? Cine?
- Baiatul ala..
- Aaaa.. Pai a oprit langa mine si mi-a spus ca poate sa ma duca la scoala daca vreau. A fost putin ciudat dar nu cred ca avea intentii rele..
- Te place tipul. E clar..
- Posibil.. Spuse Serena absenta care inca se gandea la "baiatul misterios".
Ajunsi la scoala amandoi se dadusera jos din masina. Acolo Ellie ii astepta.
- Ati cam intarziat...
Cei doi facura schimb de priviri amintindu-si de momentul dinaintea plecarii.
- In fine, nu mai conteaza. Sa mergem la ora.
Ellie simti ca se intampla ceva ciudat din atitudinea distanta a celor doi.
- S-a intamplat ceva?
- Poti spune si asta..
- Haide Serena nu ma face curioasa!
- Vorbim dupa. Hai la ora acum.
Intrara in clasa amandoua dar Serena ramasese uimita cand vazuse baiatul de mai devreme in banca ei.
- Asta este banca mea. Ii spuse ea baiatului aplecandu-se peste banca spre el. Acesta doar isi arcui o spranceana cu un mic zambet pe fata.
- Deci ai ajuns pana la urma la scoala.
- Te poti da la o parte te rog?
- Putem sta amandoi. Spuse el cu o spranceana arcuita si un zambet pervers. Cu nervii intinsi la maxim Serena se decise sa ii faca jocul asa ca se aseza in poala lui si ii inconjura gatul cu mainile sale.
- Asa? Intreba cu sprancenele ridicate si un zambet amuzat. El ramasese uimit in timp ce toti ceilalti exclamau si radeau. Chiar daca nu recunostea pozitia in care statea ii placea al naibii de mult. Reusi sa il surprinda intr-un mod placut dar reactiona repede si o pozitiona pe Serena cu un picior in stanga lui si unul in dreapta.
Serena tresari atunci cand simti atingerea lui si se gandi ca asta nu fusese o idee prea buna.
- Nu. Asa! Spuse el apropiindu-se de ea zambind amuzat. Serena ramasese socata si pur si simplu nu mai putu sa actioneze.
Profesoara intra in clasa iar cei doi se ridicara cu o viteza uimitoare. Cu totii radeau iar profesoara se uita ciudat spre ei neintelegand ce se intampla.
- Buna ziua. Avem un coleg noua pe care cred ca l-ati cunoscut deja: Hunter Dounlad.
Serena se uita la Hunter acum ca ii aflase numele. Se aseza la locul ei pe care Hunter il cedase in cele din urma.
Ora era in desfasurare iar Serena se gandea la Hunter si momentul de mai devreme chiar daca incerca sa se mentina concentrata.
- Serena!
- Serena!
Ellie o striga pe Selena in soapta dar ea nu o auzi fiind cu gandul in alta parte asa ca Ellie o impunse cu piciorul. Serena tresari si sari usor.
- Ce se intampla? Profesoara se intoarse spre clasa incruntata.
Serena incremeni la fel si Ellie.
- Nimic doamna, doar mi-am dat scaunul mai in fata. Profesoara o privi nesigura cu o spranceana ridicata.
- Atunci raspunde la intrebarea pe care am pus-o.
- Pentru a aduce ecuatia la forma canonica facem ...
- Ce facem?
- Paii..
Clopotelul se auzi in sfarsit salvand-o pe Serena.
- Salvata de clopotel.
Serena doar zambi la auzul spuselor profesoarei si isi aduna cartile.
- Scuze ca te-a prins din cauza mea.
- Nu-i nimic dar ce naiba vroiai?
- Nimic. Vroiam sa vad ce faci. Spuse ea cu un zambet senin.
Serena doar ridica o spranceana invatata deja cu atitudinea lui Ellie.
- De unde il stii pe baiatul dragut Hunter?
- L-am intalnit azi dimineata pe baiatul dragut Hunter. Eu il asteptam pe Jason iar el a oprit masina langa mine si m-a intrebat daca vreau sa ma duca la scoala.
- Asa dintr-o data? Ellie se uita la ea cu o privire ciudata. Da.. Stiu ca pare ciudat dar nu avea intentii rele... Nu pare.
- E un psihopat! Tipa Ellie speriata cu mainile la gura.
- Nu este un psihopat. Nu te mai prosti.
- Serena vorbesc serios. Mi-e frica. Continua Ellie prostindu-se ca un copil mic. Serena o lasa in pace si continua sa mearga pana cand ajunsesera la dulapul ei.
- Ok poate ca e un psihopat dar e un psihopat dragut. Serena isi dadu ochii peste cap la auzul spuselor lui Ellie.
Hunter trecea prin fata lor fiind constient ca Serena era si ea acolo se abtinu sa o priveasca.

- Hmm

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Hmm..
- Ce "hmm.." ? Intreba Serena incruntata.
- Chiar vrei sa auzi?
- Da.
- Pai eu cred ca tu il...
- Hei! Ce faceti? Eu si cu ceilalti va asteptam la masa. Jason veni zambind luand-o pe Serena de gat. S-a intamplat ceva?
- Nu. Nu s-a intamplat nimic. Sa mergem. Spuse Serena care il lua pe Jason de mana si porni impreuna cu cei doi spre sala de mese.

 Spuse Serena care il lua pe Jason de mana si porni impreuna cu cei doi spre sala de mese

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

- Hei! Unde ati fost? Intreba Dylan, prietenul lui Jason.
- Am venit nu te mai agita atat. Zise Ellie dandu-si ochii peste cap.
- Gata gata. Ce s-a intamplat?
- Pai vorbeam unde sa mergem diseara. Raspunse Lara.
- Nu stiu. Hai sa mergem la un club ceva.
- Bine.
- Ah de -abia astept! Spuse Ellie bucurandu-se ca un copil mic.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 17, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

SerenaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum