Selam arkadaşlar Bu Benim İlk Hikayem İnşallah beğenirsiniz
alarmin sesiyle uyandim.buna ya azap gibi neyseki okulun son 2 gunu artik uyku var ders yokkk bu arada ben çağla annem avukat babam ise bir holding sahibi yani para sorunumuz yok bir de basbelasi abim var ama o su anda okumak icin ingiltereye gitti. neyse annem asagidan beni cagriyor hemen ustumu giyinip (multide var) pembe bir ruj sürüp kalin bir de eyeliner tamamdir cantami alip asagiya indim emel teyze kahvaltiyibhazirlamis hemen atistirip ciktim arabama binip okula gittim. okulum tabiki de ozel bir okul en iyi arkadasim mert ve nur biz cok iyi arkadasiz hatta kardesiz bir de bizim sinifta kendini begenmis bir cocuk var ama allah var tam bi meteor herhalde okulun tamamiyla yatmistir. neyse nur ve merte selamm dedim onlar da selam dediler ve zil caldi iceri girdik hocanin yaninda bir ogrenciyle girdi ama masallah cocuk degil tas neyse hoca cağla sen kalk cenkin (kendini begenmis )
ama hocam dedim itiraz istemem dedi ve malesef nurdan ayrilmam lazimdi ve yanina oturdum. baktim telefon oynuyor. "noldu guzelim neye bakiyorsun" dedi.
"b-ben bakmiyorum " dedim. ahh olanaz kekeledim allahim insallah farketmemistir. baktim evet farketmis ki piç smile yapiyor gozlerimi devirdim. baktim nur hic yer degisiminde ahatsiz degil.
***********
okul bitti be sonunda eve geldim baktim evde bir telaş var hizmetliler kosturuyor annem bir telas icerisinde anneme"anne ne oldu boyle herkes kosturuyor "aksama babanin ortagiyla
ailesi akam yemegine geliyor " dedi annem "giyecek kiyafetin var mi dedi bende var" dedim annem "saat 8 de gelecekler hazirlikli ol "dedi ben de anne tmm dedim ve dolabimi.karistirmaya basladim baktim beyaz bir bustiyer ve mavi bir etek (multide var) giyindim saçlarimi acik biraktim ve hafif pembe bir ruj eyeliner tamamdir annem coktan gelmisti yinip asagi inmisler beni cagirdim annem indim ve serpil teyzenin yanina gittim onunla konusurken kapi caldi hizmetli acti annem gil de kapinin yaninda duruyorlardi tanisma fasli bittikten sonra iceri girmisler ben de mutfaktan cikip salona dogru ilerledim ve o da ne olamaz okuldaki cocuk ben sok
ben iptal
neyse tam yürürken gozler benim.üstume cevrildi hafif bir gulumseyerek devam ettim. annesi.ve babasina merhaba dedikten sonra sira ona geldi bir anda ayğa kalktı aman noluyo.napacak demeye kalmadan elimi tuttu ve öptu goren de cok kibarmis gibi sonra "mersi" deyip annem gilin yanina oturdim ve telefonla oynamaya basladim instegramda gezmeye basladim ban baktigini hissedebiliyordum annem "hadi.yemege " dedi herkes kalkti. babam ile ahmet amca annem ile elif teyze konusmaya.basladi.ben de yemek yiyordum ona dpgru baktigimda babna bakan bir cift goz gordum piç smile yapti bende gozlerimi devirdim.
ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM OPUYORUM