Ben Hayat . İzmire geleli 3 ay oldu. Yarın okulumun ilk günü.Aras'la gidicem. Aras arkadaşım. Biraz fazla sert egoist ukala yakışıklı kaslı ahh ben ne saçmalıyorum.Hemen yatmalıyım .Sabah kim altıda kalkıcak, tabiki ben.Telefonumu hemen şarja taktım. Rutin işlerimi hallettim ,geceliklerimi giydim yatağa yattım . Ertesi günü düşünürken uyuya kalmışım.
_ _ _ _ _
Sabah annemin Hayatttt hadi kalk demesiyle uyandım dqha doğrusu yerimde sıçradım .Hemen kalkıp rutin işlerimi hallettim.okul kıyafetlerimi (lacivert etek beyaz gömlek lacivert kıravat lacivert converse ve lacivert çanta)giyip koşa koşa aşağıya indim.He bu arada ben kaçıncı sınıfa gidiyorum söylemedim .Lise 3'e gidiyorum.(Yani 17 yaşındayım) Aras okulda çok tanınıyomuş öyle dedi kendisi. Aşağı indiğimde Aras hazretleri inmiş sigara içiyodu .Ne sigara mı içiyodu tabi içicek 17yaşında normal. Beb indiğimde sigarasını bitirmek üzereydi . Apartmanın kapısını kapatıp yanına gittim. Sigarası bitmişti .
-Sonunda. Hadi gidelim .
Dedi.
-Peki .
Dedim.
Okul Evimize 5dk felanmış. 5 dk sonra okula varmıştık. Ben okula bakarken kızlar Arasa yicek gibi bakıyorlardı. Sonra arasın grubu herlade dediğim iki üç erkek geldi yanımıza. Aras hepsiyle selamlaştı. Sonra arkadaşları beni görmüş olacak ki ağızlarının suyu aka aka bakıyorlardı. Aslında o kadar güzel deildim . Aras birden beni belimden tutup kendisine yapıştırdı . Ben daha ne olduğunu anlamadan beni sevgilim diye tanıtmıştı.
Merhaba ben Pınar.Bu benim ilk hikayem .Biraz kısa olmuş olabilir.İnşallah beğenirsiniz.Vote ve yotumlarınızı bekliyorum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalandı
ChickLitSadexe eğlenmek için yazıyorum. Beğenirsiniz beğenmezsiniz size kalmış bişey...