Oha

33 3 0
                                    

Beni sevgilisi olarak tanıtmıştı. Oha . Belki yakışıklı olabilir ama beni sevgilisi diye tanıtmasına gerek yoktu . Acaba beni seviyo olabilir mi ?  Şaşkınlığımla beraber ona bakarken bana gülümsüyordu.Ne kadarda güzel gülümsüyodu öyle .Uff ne diyorum ben yha . Konumuza geri dönelim.Yavaşca kulağıma eğilip dişlerinib arasından tıslayarak
-Bana ayak uydur yoksa karışmam.
Dedi. Sadece kafamı sallayabilmiştim.Okula girerken kızlar bana sikici bakışlar atıyodu. Çok korktum diyip gülesim geldi yemin ediyorum. Okula girince ikinci kata çıktık . Aynı sınıftaydık 11/A .En arka sıraya geçip oturduk .
-Neden böyle bişi yaptın ?
Diye sordum.Sinirli bi şekilde :
-Bütün erkekler sana yicek gibi bakıyodu napabilirdim .
Diye tısladı.
-Bu seni ilgilendirmiyo .
Diye bende sert çıkmıştım. Boynundaki damarı görebiliyordum. Birden ayağa kalkıp sınıftan çıktı. Yanıma bi tane kız grldi tanıştık adı Rüya'mış. Çok güzel bi kızdı .  Aras gelmeyince  Rüya'yı yanıma çağırdım .Derste beraber oturduk . Normalde Arasın çok yakın arkadşı olan Arda'yla oturuyomuş. Acaba Rüya Arda'yı seviyo olabilir mi ? Çünkü Arda deyince gözlerinin içi parlıyo. Ama bilmiyorum. Olmayadabilir . Rüya'yla çok yakın arkadaş olmuştuk . Ama Aras'lada sevgililik rolünü devam ettiriyoduk.
_ _ _ _
Aras Arda'yla tenefüse çıkmıştı. Bizide çağırmışlardı ama biz inmemiştik. Sonra sınıfa bi kız geldi ve
-Dans ve şarkı yarışmaları var . Hoca bahçede isteyenlerin isimlerini yazıyo .
Diye bağırıp başka sınıfları dolaşmaya çıktı. Rüya hemen
-Gidip bizde isimlerimizi yazdıralım. Diye tutturdu.Kolumdan sürükleyerek  bahçeye çıktık .Aras'la Arda bahçedeki çardakta oturuyolardı. Birden Aras'la göz göze geldik . Sinirlenmişe benziyodu. Yine naptım ben . Sonra hocanın yanına gittik . Rüya dans yarışmasına bende şarkı yarışmasına ismimi yazdırdım. Sonra Rüya'yla birlikte Aras'ların yanına gittik. Ben Aras'ı yanıma çekip söze girdim.
-Rüya'yla Arda'yı ayarlasak mı acaba ?
Diye sordum .(Parmağımla ikisini göstererek). Çok fazla yakındık ama beni nedense rahatsız etmiyodu.
-Neden olmasın .
Dedi . Olabilirdi. İkisi yakışıyorlardı aslında. Birden belimden tutup yapıştırdı kendine. Çok alışmıştı ha.
-Neden aşağıya indin . Hani aşağıya inmicektin . Dedi.
-Hocanın yanına geldik . Şarkı ve dans yarışması varmış ismimizi yazdırmaya geldik. Dedim.
-Sen yazılmadın dimi ? Dedi.
-Yoo , yazıldım. Hemde şarkı yarışmasına. Dedim.
Sinirlenmişti . Tam bişey dicekken zil çaldı. Rüya'yla kol kola girip sınıfa yürümeye başladık. Arkamızdanda Aras ve Arda geliyodu. Derse girmiştik . Hoca gelince herkes ayağa kalkmıştı. Biz dışında . Zaten ayağa kalkmayı sevmezdim  . Sanki saygımız böyle gözükecekti.  Sanki Aras'ın dikkatini çekmişti bu davranışım bana gülerek bakıyodu.

YalandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin