O gün yine her zamanki gibi o körü alarm sesiyle uyandım.Yüzümü yıkayıp hemen küçük bir düş aldım.Geç kalıyordum kahvaltı etmeden bir an önce çıktım.Okulda ilk ders Din Kültürü idi.İşte yine sıkıcı bir başlangıç.Ama ondan sonra en sevdiğim ders olan İngilizce vardı.İngilizce dersinde hoca bize bir geziye gideceğimizi söyledi.Zaten sınıf öğretmenimiz de ingilizce ögretmenimizdi.Bu gezi sadece eğlence amaçlıydı.Çünkü sınavlar yeni bitmişti.Herkes çok yorgundu bu nedenle bir haftalık kaçamak düzenledik.Bir otele gidecektik.Kadro tamamdı.Ben,Aslı,Ekin,Ecenaz ve birkaç kişi daha.Benin saydığıma göre kalabalık değildik.Bir on kişi filan.Sonunda o gün geldi.Bavulumu hazırladım.Ve okula gittim,herkes okuldaydı.Servis çoktan gelmişti bu yüzden havalimanına kadar en arkada oturdum.Ama uçakta Ekin,ben,Ecenaz,Aslı vardı.Dördümüz yan yana oturduk.2 saat sonra vardık.Biraz yorgunduk ve açtık bavullarımızı odaya bırakıp yemeğe indik.Yemekten sonra kızlar ile havuza girdik.Ekin'in suyla pek arası olmadığından o bizi dondurma yiyerek izledi.E tabi bizim de canımız çekti ve hemen gidip aldık.Ben karamelli,vanilya ve kakaolu aldım.Zaten hepimiz aynı fikirde olduğumuz için dondurmalarımızı da aynı almıştık.O sırada herkesin,birinin etrafına toplandığını gördük acaba bu kimdi?
Arkadaşlar bu ilk Hikayem aslında hikaye tam olarak burada başladı.Pek tecrübem olmadığı için kusurlarımı affederseniz sevinirim.Birde başrol ün adı Vildan benim de gerçek adım.