James ve Lily-2

1.1K 60 2
                                    

Lily gülme krizine girdi
L:Sen ve kitap okuyup çalışmak. Merlin aşkına sana ne oldu? James Potter asla sınava bir gün kalmadan çalışmaya başlamaz. Dedi ve gülmeye devam etti.
J: Ben her gün kız tavlama dersime çalışıyorum hocam ayıp ediyorsunuz. Dedi ve o yılışık gülümsemesini yüzüne yerleştirdi. Dedi Alex Lily'nin neye bu kadar güldüğünü merak edip gelmişti:
A: Noluyor? Lily neden deli gibi gülüyor? Demesiyle

L: James ders çalışacakmış! Demesi bir oldu bunu duyan Alex pisikopatça gülmeye başkadı "Ben bu kadar komik bir şey duymadım James espirilerin gerçekten çok yaratıcı yani kendinle dersi aynı cümlede kullandın ya helal olsun." Dedi ve gülmeye devam etti.

J: Siz ne derseniz deyin, dedi ve en yakın raftaki karanlık sanatlara karşı savunma kitabını alıp okumaya başladı. Kitaptan biraz başını kaldırınca kendisine hayalalet görmüş gibi bakan iki kızla karşılaştı.

A: SEN CİDDİSİN! James emin misin daha önce hiç ders çalıştığını görmedim yapabileceğine emin misin?  Buna hazır hissediyor musun? Buna dayanabilir misin? Dedi gayet albayla söylemişti. Sonrasında olan oldu zaten.

J:HEMEN BURAYA GEL ALEX! Dedi ve kütüphanede koşuşturmaya başladılar. Tabiki bir James Potter başını derde sokması klasiği olarak bir raftaki bütün kitapları düşürdü. Zaten tahmin edebilinecek bir şey oldu ki Alex, Lily ve James'in kütüphaneye girmesi 2 hafta yasaklandı.

L: HEPSİ SENIN SUÇUN POTTER! Dedi ve ona vurmaya başladı, ŞİMDİ BEN KSKS'YE NASIL HAZIRLANACAĞIM BIR FİKRİN VAR MI?!

J: Aşkım ben seni çalıştırırım.

L: Evet ya sen beni çalıştır sonra ben senin üzerinde uygulayayım ne dersin POTTER!

J: Bende seni seviyorum tatlım.

A: Kimse Alex Rose'un ders çalışmasını engelleyemez, dedi ve cübbesine sıkıştırdığı 15 kitabı gösterdi.

L: İşte benim kankam hoşçakal Potter, dedi ve gitti

Sirius Black ve aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin