Harry hadde akkurat gått ut av sove salen sin og var på vei ut til storsalen. Han har på seg griffing uniformen sin og håret var passe bustete. Han hadde svarte ringer rundt øynene sine. Han ser seg smått rundt i salen i det blikket lander på Draco Malfang, den høye kjekke blondinen, så ond at det nesten var overdrevet deilig. Harry kjenner at han rødmer. Straks etter kommer Warren (egen karakter // gay) inn i salen. Han ser lett ned på Harry, "så du er interessert i Draco du ja? Går etter bad Boysa" sier han ertende med en mild latter etter. Harry ser lett opp på Warren før han ler og dytter smått til han. Harry sukker smått før blikket vendes mot Draco igjen. " om det bare var så lett. En gutt som han ville aldri falt for en gutt som meg. " sier han før han rødmer smått. Dracos blikk går lett rundt om alle elevene på salen, men stopper når han møter blikket til Potter. Han myser smått før blikket vendes tilbake mot Warren. Draco reiser seg lett opp og går mot guttene. "Harry!" Sier han mildt med blikket bordet fast i hans. Blikket vender seg lett mot Warren" uhm.. Warren" sier han og sender han et dødelig blikk. " Draco.." Sier Warren og myser før han trekker på skuldrene og drar. Harry blir stående å se på Draco. " så fin du er i dag.." Sier han før han tenker seg litt om og later som ingenting." Nei jeg mente.. Hmm... HEI! HEEEEEIII!" Sier han. En klein stillhet går over guttene før Draco velger å si noe " så du vil vel ikke finne på noe en dag?" Sier Draco og merker at Harry rødmer og blir rød som en tomat. "Hihihihihii, JAAA" sier Harry hoppende av glede.....
Fortsettelsen kommer
Takk for at du leste og håper at du liker første kapittel. Neste kapittel er om daten dems. :D
~Forfatter~
YOU ARE READING
Drarry
FanfictionHarry var på vei ut av borgen. "HARRY!" roper Draco med tårer rennende ned fra øynene. "Ikke dra! Jeg gjorde noe galt. Jeg vet det." sier Draco og ser ned i bakken samtidig som han sparker smått i bakken. Harry ser strengt opp på Draco. "Selvfølgeli...