[ CAUSE YOU ARE MY FRIEND ]
Mengkisah kan dua sahabat rapat yang bergaduh kerna seorang namja iaitu hyunsik..tapi malang nya hanya seorang yang dapat bersama namja tersebut..kerna kesetiaan sebagai sahabat cintao sejati sangup di abaikan..
Wendy dan eunji sahabta yang paling rapat dan selalu ada kerenah..semua nya jadj kenangan di kala kaca berkecai menjadi serpihan tak ternilai...
___________________
''Andwaeee!!! Kita akan lambat!"
Wendy dan eunji menjerit sambil berlari kerna kedua nya akan lambat apa lagi kelas akan mula dalam 2minit dan mereka tak putis asa terus berlari selaju nya..bukan hanya mereka tapi ada berberapa pelajar jiga yang lewat macam mereka..dari jauh wneyd dan eunji melihat subaem mereka key akan menutup pagar..
''Andwaee!! Key oppa hajima! Jangan tutup''jerit eunji..tapi key tak endah kan dan terus tutup pagar..eunjid an wendy pun keletihan sebab berlari akhir nya mereka gagal..buat kan key senior mereka gembira..
''Key oppa jahat..''kata eunji..
''Nae oppa jahat!"tambah wendy..
''Wendy son..jeong eunji lewat hampir setiap hari..oleh itu mereka akan di jatuh kan hukum mencabut rumput panjang di belakang sekolah''kata key buat² tak dengar ceramah eunji dan wendy..
''Bo! Tapi oppa...kemarin dah lama kami bersih kan tandas sekrang rumput lagi..apa ni''keluh eunji..key mengetuk kepala eunji guna pembaris panjang nya..''Kalau tak nak kena hukum datang awal! Ini tak datang lewat..dha jangan mengeluh sekrang kornag semua masuk dan buat tarian ayam kornag sebanyak 10kali''key memberi hukuman..mereka pun terpaksa akur..jika key tiada siapa boleh mengoda nya untuk henti kan hukuman itu..eunji dan wendy pun buat apa yang dimsuruh mereka berdua menari ikut pelajar lain..
''Kaki² jangan bengkok kan..menari dengam betul''kata key tegas..''oppa jahat..''kata wwendy..' gumawo..''ucap key berterima kasih..buat kan wendy cemerut..setelah itu eunji dan wendy pun ke belakang sekolah jalan kan hukuman seterus nya..mencabit rumput sehinga bersih..
''Aku penat lah..''kata eunji..
''Eun..apa kata kita lari dari tugas ni..''
''Lari hukuman akan di tambah kan''kata key..rupa nya mereka di perhati kan key sejak tadi..eunji dan wendy tak boleh buat apa lagi..mereka terus buat kerna key asik bisimg buat kan mereka akur segala nya..''key oppa nanti wemdy beritau kat arisa unnie yang key oppa buli kitaorang''kata eunji merajuk..key hampri dua junior nya itu sambil mengacak pingang macam seorang omma..
''Ingat oppa takut..jangan nak mandai kena kan oppa...wendy eunji lepas inj bersih kan gelangan bola sepak!""
''Bo?!!! Andwaeee!!!"
Wendy dan eunjj menjerit bersmaa apa lah nasip mereka ada senior tegaa macam tu..tapi key melakukan nya demi kebaikan mereka juga..agar mereka sedar yang datang lewat sekolah suatu kesalahan besar..
''Letih nya..''keluh eunJi dan wendy sambil saling bersandar di bahu masing² kerna letih..waktu rehgat pun dah tiba langsung saja wendy dan eunji ke kantin untuk isi perut yang kosong..
Tapi sayang nay makanan dah habis..mau taj mau kedua nya sdih..''Wen..eunji-ah..yeogi-baw''pangil seorang namja wendy dan eunji pun serentak menoleh..mereka pun tersenyum bila tai itu siapa..''hyunsik-ssi..''sapa mereka serentak..hyunsik pun tersenyum..''korang pasti lapar..saya ada beli kan korang roti''kata hyunsik wendy dan eunji pun menerima roti dari hyunsik..siapa tak gembira terima makanan dari namja di cintai..sayang nya dua sahabat nya mencintai namjamyang sama..tapi mereka diam tak luar kan nya..