[ OUR SECRET ] =HAPPY BIRTDAY=
.
------------------------
BILA Tiba hari jadi ramia orang teringin kan hadiah istemewa sperti baraang perihiasan sambuntan harijadi yang besar dan ruang jan masa bersama family mau pun rakan karip..
Begitu lah jung Ye-rin atau lebih di kenali yerin..dan kim ye-won atau lebih tepat umji..dua yeoja manis dari kumpulan g-friend yang baru saja meliris album kedua mereka iaitu "me Gustas tu" pada musim panas ini bahkan mereka dah comeback ..
Umji dan yerin di gelar kan 19line kerna harijadi mereka jatuh pada bulan dan hari yang sama..yeoja kelahiran 1996 dan 1998 ni dah sperti kembar..sepena hari jadi mereka..mereka berdua inghin kan hadiah yang istemewa kalau boleh hadiah yang yak akan lutuo dari ingatan mereka..
''Apa yang unnie harap kan sepena harijadi unnie nie''umji bertanya ketika mereka ada di bilik menungu kerna mereka kejap lagi akan naik pents mereka siap comback di musik bank
''Unnie..nak sangat hadiah yang boleh buat unnie bahagia dan bersemangat..''kata yerin tengah bersiap kan diri nya..
''Contoh nya..''umji bertanya lagi..tetiba pengacara lagu got7 iaitu just rigth main di tv kerna got7 melakukan comeback yang sama. Dengan G-friend yerin tersenyum melihat subaem nya itu..salah sati dari kumpulan got7 tu dah menarik perhatian yerin sejak lama..''Kan bagus kalau..subaem bambam tetiba datang dan beri ucapan selamat hari jadi''kata yerin teruja sesuai dengan sikap ceria nya..''hahan..unnie nak subaem bambam..mana boleh habis lah igot7 boleh mengamuk dan hina kita bila tau bambam subaem wish birtday kat yerin..dan jadi gosip dunia kpop''kata umji..senyum yerin pun jadi suram..sebenarnya yerin pun seorang igot7 jadi ia cukup meminati bambam dan selalu berharao dapat bersapa dengan subaem nya itu..meski bambam muda setahun tapi ia subaem kerna debut terlebih dulu dari mereka..
''Umji pun apa kurnag nya..bukan kah umji harap kan subaem jimin juga..awak sedih sebab kita tak comeback bersamam subaem kan''kata yerin ia tau umji teramat minat kan jimin dari BTS..''tapi unnie..apa kita harap kan tak akan jadi percayq lah,.''balas umji..''tak ape..mimpi pun boleh lah.,yang penting dapat habis kan masa bersama hahaha..''yerin tergelak di ikuti umji mereja berdua ada saja benda nak angan kan dan gelak bersama..
''G-friend..siap sedia 5minit lagi''kata maneger mereka..g-friend pun siap sedia untuk naik pentas ..sehabis got7 giliran mereka..ketika got7 turun pentas yerin tersangat lah berdebar-debar ketika bambam lalu di samping nya..tak lupa mereka tunduk hormat bagi adat korea..tapi yerin jaga sikap takut ada fans yang curiga..kemudian g-friend pun menyanyi kan lagu Me Gustas Tu dengan bersemangat gaun berwarna biru mereka menambah kan kecomelan mereka..banyak peminat menjerit teruja..meski pendatang baru g-friend mulai di senangi orang ramai..
Setelah msuk band umum kan siapa menang semua nya balik ke syarikat masing² ..sampai saja G'friend di soucer musik Entertinment ..bilik latihan musik mereka dah di penuhi hadiah peminat,,umji dah yerin terkejut..
''Ia hadiah harijadi dari peminat..''kata sowon selaku leadeer di groub mereka-.umji dan yerin pun teruja..
''Nak kami bantu buka hadiah nya..''tanya yuju..umji dan yerin pun menganguk serentak..''awal sangat lah..sepatut nya esok kan..''kata yerin..''alah okey lah ni..korang ada peminat baik hati nak bagimhadaih..''kata sinb maknae di groub tersebut..Mereka teruja dapat hadiah dan surat dari peminat bukan hanya mereka..yang lain dapat juga walau pun bukan birtday mereka..
Bermacam hadiah umji dan yerin dapat..tapi mereka masih merasa tak cukup..ada yang kurang hati mereka masih ingin kan sesuatu yang tak boleh di lupa kan..
YOU ARE READING
Our secret \_oneshot/
RomanceWATAK: KUNPIMOOK BHUWAKUL>BAMBAM [GOT7] PARK JIMIN> [BTS] KIM YEWON>UMJI [GFRIEND] YERIN [GFRIEND] BTS MEMBER GOT7 MEMBER ____ INI ADALAH FF ONESHOT NAMIE YG KE 15 HUHU..