Merhaba benim adım melisa bu gün babam Türkiye'ye taşınacağımızı söyledi.Ben yani annemle ben buna çok şaşırdık ben o an şoka girdim tabi birazda korktum.Oradaki insanların hiç birini tanımıyorduk Türkiye'ye gittiğimde okulda nasıl davranacaklarını bilmiyordum.Kesin pis küfürbaz ve iğrenç bir ortamdır.Türkiye'ye sabah taşınıcaktık ben heyecandan gece üyuyamamıştım.Sabah olmuştu ve biz taşınmaya başlamıştık.Sonunda Türkiye'ye gelmiştik.okula kayıtımı yaptırmıştım.Ertesi gün okula geldiğimde kalbim çarparken bense sakin kalmaya çalışıyordum.Sınıfa girdim gözlerime inanamadım.Sınıf hiçte hayal ettiğim gibi bir yer değildi okadar şaşırmıştım ki yürüye yürüye hocanın masasına çarptım bütün sınıf gülmeye başladı.Çok utanmıştım yüzüm kızardı ve gözlerimi yere doğru devirdim.Öğretmenimin hoşgeldin demesiyle irkildim.
E:hoşgeldin benim adım Esra senin adın ne?dedi.
M:hoşbulduk benim adımda melisa dedim.Ve hoca sınıfa dönüp arkadaşınıza hoşgeldin demeyecek misiniz?dedi ve sınıf hepbir ağızdan.Hoşgeldin dedi.Yüzümde hafif bir tebessüm oluştuğu yerime geçtim.Her sınıfta olduğu gibi bu sınıftada havalı gıcık ve tabiki götürür kalkmış kızlar vardı hemde 3 tane.Neyse ders işledik teneffüs zili çaldı ve götü kalkmış kıźlar yanıma geldi.Bıyık altından gülerekH:hoşgeldin...benim adım hülya senin adın ne?
İç sesim:hoşbulduk burnu havada ve baba parası yiyen kız!demek geldi içimden ama demedim daha ilk günden bana düşman olmasın.
M:hoşbulduk benim adımda melisa.dedim gülerek....ve konuşma öylece uzayıp gitti.O gün herkesle konuşma fırsatım olmadı.ERTESİ GÜN
Annemle babam benden habersiz beni servise yazdırmışlar.Neyse şu an bu konuyu konuşmak istemiyorum.Servis geldi bende binip okula gittim.Sonra okulda bütün sınıfla tanışma fırsatı buldum.Arkadaşım olmamasından korkuyordum ama Ayşe diye biriyle tanıştım.A:meraba benim Ayşe diyerek yanıma oturu verdi.
M:meraba dedim ve garipler bi şekilde önüme döndüm.Ayşe biraz tuhaf bir kızdı ve sanırım içimden söylediğim her şeyi duyuyor gibiydi.Her içimden söylenişimde dönüp yüzüme bakıyor ve gülerek tekrar önüne bakıyor du.Açıkcası biraz korkmuştum.
A:aniden azından arkadaş olalımmı gibi bir cümle çıkmıştı azından.
M:gülerek tabiki dedim neden böyle bir şey dedim bilmiyorum sanırım Ayşe benim ruh ikizimdi ve çok garip bir kız diye düşünürken.Birden
A:sen aşka inanırmısın dedi.
M:Tabiki hayır nerden çıkardın dedim yüzümü eşkiterek.
A:Hiç...bazen ben aklıma gelen ilk şeyi söyleyi veririm.dedi.Neyse neysek son dersti ders işledik ve nihayet beklenen zil çalmıştı çıkış zili.Okuldan servise doğru ilerlerken hülyayla karşılaştım.Şimdi durursam servisi kaçırırım diyerek yoluma devam ettim.Servise geldiğimde ise gözlerime inanamadım midemde kelebekler uçuşuyor du ne yapacağımı bilemedim sanırım aşık oluyordum...