ΚΕΦ.3

66 6 1
                                    

-Δηλαδη?
-Θα θυσιαστω εγω
-Οχι,θα μπω εγω!
-Ειπα κατι....εγω θα μπω εκει μεσα
-Καλα...δν θελω να τσακωθουμε
-Ουτε εγω
-Σκεφτηκες πως θα μπεις?
-Νν μουαχαχα
-Ωχχχ για πες?!?!?!
-Θα μπω απτο παραθυρο και θα τον σκοτωσω.
-Πως θα τον σκοτωσεις?
-Με το πριονι
-Πφφφ να προσεχεις.
-Ενταξει και εσεις να προσεχετε
-Ενταξει...ββ
-Ββ
Εφυγα και πηγα στο σπιτι του για να τον σκοτωσω!!!Μαζι μου ειχα παρει ενα σκινι και ενα πριονι...Οταν εφτασα εριξα την ακρη του σκινιου στο σπασμενο παραθυρο για να πιαστω απτο σκοινι και να σκαρφαλωσω.
Αφου σκαρφαλωσα και πηγα να μπω μεσα με επιασε ενα χερι γεματο μεσα στα αιματα και μου καρφωσε το μαχαιρι στο χερι με αποτελεσμα να χασω πολυ αιμα και να μην μπορω να δω τιποτα και ετσι επεσα απτο παραθυρο.Για παρα πολυ ωρα ειχα χασει τις αισθησεις μου γιατι ειχα χασει πολυ αιμα και επειδη ειχα χτυπησει στο κεφαλι μου παρα πολυ ασχημα.
Μετα,απο πολυ ωρα σηκωθηκα και βρεθηκα μεσα σενα μεγαλο κλουβι.Ακουγα το ονομα μου αλλα δεν μπορουσα να δω πολυ καλα ποιοσ ητανε.Μετα με πλησιασε και ετσι καταλαβα πως ητανε η Ιωαννα.Με εβγαλε και μου ειπε να φυγω...
Εγω εφυγα γρηγορα κια πηγα στο σπιτι αλλα εκεινη δεν τα καταφερε να ξεφυγει.Την επιασε και την εθαψε ζωντανη σε μια τρυπα.Οταν εφτασα με ρωτησαν τι εγινε αφου με περιποιηθηκε η θεοδουλα .
Αφου τισ εξηγησα η Σιλια ειχε νευριασει παρα πολυ και ειπε πως θα παει εκεινη να τον σκοτωσει....
ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΝΗΚΕ???ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΘΑΝΕ Η ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΙΟΣ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ???ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΓΩΝΙΑ....ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...

Ο ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ....Where stories live. Discover now