Multi : GİRAY (Francisco Lashowski)
İlk kitabım ve lütfen oylayıp, yorum yapmadan geçmeyin.
10 yorum ve 12 oy olduktan sonra yeni bölüm gelicektir
( random yorum lütfen olmasın ) ♥ ( keyifli okumalar ) :) ★ ♥♥Bölüm şarkısı: Otilia-Aventura
O gün parkta dolaşırken çok yorulmuştum , tabi haliyle çok da acıkmıştım. Denizi tüm ihtişamıyla karşıma alarak bir banka oturdum. Çok yorulmuş olucamki dalmışım , etrafımdaki hiç bir sesi duymuyordum. Bir çığlık sesiyle ( böyle çığlık olamaz) daldığım alemlerden uyanıverdim. Ben etrafıma ne oldu diye bakınırken karşımda 5-6 yaşlarında kıvırcık , kumral saçlı , mavi gözlü çok tatlı bir çocuk gördüm. Karşımdaki küçük adamın ağlamaktan gözleri kızarmıştı ve anlaşılan çokta korkmuştu. Ben tüm bunları düşünürken yine seslendi.
"Abla!!!"
Boyu çok kısa olduğu için dizlerimi kırarak boyunun hizasına gelmeye çalıştım. O nu daha da korkutmamak için olabildiğince sakin olmaya çalıştım.
"Efendim ablacım bir şey mi oldu?" diye sormamla çocuk tekrar ağlamaya başladı
"Abla ben kayboldum."
Evet aslında çocukları çok severdim ve onlarla iyi anlaşırdım. Tüm şirinliğimi kullanarak sordum.
"Adın ne?"
"Mete"
Elimi kıvırcık saçlarına götürerek sordum;
"Nasıl kaybolduğunu anlatırmısın bana , yanında birileri varmıydı?"
Çok tatlı olan peltek konuşmasıyla anlatmaya başladı;
"Biz buraya yeni taşındık. Abimle biraz dolaşalım dedik. Sonra bir markete girdik , arkamı döndüğümde abim yoktu , dışarı çıktım orada da yoktu. Bana yardım et abla ne olur."
"Anladım Mete zaten market buraya çok yakın gel oraya bi bakalım."
Metenin elinden tuttuğum gibi markete doğru yol aldık. Çok hızlı yürüdüğüm için Mete benimle beraber yürümüyordu adeta koşuyordu. Sonra çok hızlı yürüdüğümü anlayıp yavaş yürümeye başladık. Marketin önüne geldiğimizde Meteye burasımıydı diye sordum. O da olumlu anlamda kafasını salladı. İçeri girip bakmaya başladık. Mete yanımda gözlerini dört açmış abisini bulmaya çalışıyordu. Üzüntüyle çatallaşmış sesiyle
"Yok burada , abim burada değil"dedi
"Tamam Mete üzülme bulucaz abini , polise gidiyoruz. Dışarı çıkıp yürümeye başladık. Arkamızdan bir ses duyduk , dönmemizle Metenin koşup karşımızdaki kişinin boynuna atılmasıyla o kişinin Metenin abisi olduğunu anladım. Karşımızdaki adam yani Metenin abisi Meteyi bir kenara bırakıp üstüme doğru yürümeye başladı. Kolumu o kadar sıkıca kavradıki uyuştuğunu hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"MAFYACIK"
RomanceAşk yağmur tanesidir... Kir tutmuş kalpleri arıtırcasına Aşk bahta yemin ettirendir... Zamana kafa tutarcasına