Okuldaki Vampirin Sırrı

120 3 0
                                    

Bir gün Max ve Zac diye iki çocuk vardı.Bu çocuklar bodruma inmişti ve sığnağa girmişti.Orada bir mahsen vardı Zac kapı kilidini açtı ve bir yarasa dışarı çıktı ve yarasa bir vampire dönüştü.Zac ve Max korkarak dışarı çıktı.Vampir onları kovalarken Vampir güneşi gördü ve peşlerini bıraktı.
  Zac ve Max gece geri geldi ve vampir onları yarasaya dönüşüp
kovaladı.Zac ve Max dışarı çıktı.Vampir dışarıda bir sürü insan yakaladı ve yedi.Zac ve Max ne yapacanı şaşırdı.Zac ve Max arkasına bakmdan kaçtılar.Zac ve Max eve girdi.Vampirler eve gelirken 1.000 insan daha yedi.Artık bir ordu olmuşlardı.
   Max ve Zac bir plan yaptı ve ikiside ayrıldı.Hepsi Max'ın peşinden gitti.Plan işliyordu ve Zac ve Max okulda buluşup vampiler için ellerini kestiler ve kanları mahsene attılar.Tüm Vampirler mahsene girdi ve kapıyı arkalarından kilitledi.
  Zac ve Max çok sevindi.Evelsi gün Roger diye bir çocuk vardı.Roger mahseni açtı ve tüm Vampirler yarasya dönüştü ve Roger'ı sıkıştırdılar.Roger çok korktu vampirler onu ısırdı ve Roger vampir oldu.Vampirler dışarı çıkmak için geceyi bekledi.
  Gece oldu ve Vampirler her yere dağıldı.Zac camdan dışarı baktı ve vampirleri gördü.Max ve Zac yatağın bazasına girip saklandı.vampirler evi aradı ve onları bulamadı ve vampirler gitti.Zac ve Max vampirler yok iken gizlice mahsene girdi.Mahsenin içinde bir gecit vardı gecit kilitliydi Zac ve Max oraya girdi.Orada gizli bir oda vardı.Orada bir sürü vampir vardı.Onlar kaçtı bu Vampirler Güneşten zarar görmüyordu.
   Zac ve Max askeri bir üste gitti ve askerlere her şeyi anlattı.Askerler inanmadı Zac cebinden yanmış bir vampir dişini gösterdi.Askerler buna deneya testti yaptı ve vampir olduğunu anladı.Askerler Zac ve Max'a minigum verdi.Zac ve Max sardırıya geçti.Vampirler askeri üste yaklaştı.Vampirler kana çok susamıştı.Zac ve Max'ın nermisi bitmişti.
   Zac ve Max askeri üste kaçtı.Askerler onları gizli bir kaçışa gönderip kaçışı kilitlediler.Zac ve Max onları kameradan izledi.
  Tüm askerler vampir oldu.Zac ve Max kaçıp gitti.Zac ve Max evlerine gitti.Yaz olmuştu tüm vampirler uykuya daldı.
  Zac ve Max okula gidip mahsene girdi en azından okulda insan yoktu.Mahsende bir vampir yaratıcı vardı.
  

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin