The Sexy Girl: Part 1

402 5 4
                                    

(Disse dudsa er 16 år)Det var en gang, jeg gikk til skolen. Det skulle begynne en ny jente i klassen vår. Da jeg kom til skolen så jeg en drit heit babe sitte i en Porche GT 911. Hjernen min klikka helt så den måtte bruke reserve hjernen(det finnes ikke noe reserve hjerne). Baben gikk ut av bilen, hun hadde på seg en singlet som viste ballongene tydelig. De var sånn ca. 5 cm ut fra brystet og var ca. 7 cm brede. Jeg tenkte, ho skal jeg skjekke opp noe skjukt mye. Hun gikk mot døra og brydde seg ikke det grann om at alle slikka utseende opp. De fleste guttene prøvde og vise seg fram men hun bare himlet med øyene. Hun åpnet inngangsdøra og gikk inn. Rektor som var Fru Lort tokk henne pent imot og handhilste. Hun er 47 år gammel, og har vært rektor på skolen i 5 år. Det har gått rykter om at hun likte og ta på puppene til jentene og balla til guttene. De gikk opp på kontoret til Fru Lort som var i andre etage. De var på kontoret hennes i ca. 15 min. da den heite baben kom ut fra kontoret. Da hun kom inn i klassen var det 10 min. siden det hadde ringt inn til timen. Hun gikk bort til læreren vår som het Hr. Kurt. Hun fortalte om seg selv og mye sånnt. Jeg fikk med meg at hun het Bertil Bø. Hun fikk beskjed om og sette seg ved siden av meg, da tenkte jeg OMG, jeg får heite Bertil rett ved siden av meg.Hun kom bort til plassen sin og satte seg ned ved siden av meg. Så hadde vi litt forskjellige timer så var dagen slutt. Jeg spurte henne om vi skulle gjøre lekser hjemme hos meg. Hun svarte ja og så stakk vi hjem til meg.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Sexy GirlWhere stories live. Discover now