2.Eren

4 0 0
                                    

Bilmiyorum?Ne yapacağımı bilmiyorum?İki seçeneğim var;
-Otur ve ölmeyi bekle
Ya da
-Çalış ve daha uzun yaşadıktan sonra öl.
Sizin de gördüğünüz gibi umutsuz durumdayım.Her yerde hayvanlar var.Şuan bile hayvanat bahçesinden kaçan fil ve geyik gibi hayvanları duyabiliyorum.Bu elimde ki M4A1'le de ne yapacaksam.Bu silahla avlanmayı denedim ama eti parçalıyor ve yenilmez hale geliyor.Özellikle küçük hayvanlarda(!)Ne yiyeceğimi de bilmiyorum.Yoktan yemek var edemediğime göre.Yağmala ve kullan taktiğinden devam edeceğim.Marketlerden,evlerden vs. Yiyecek ve su toplayacağım.Zaten bir aydır da başka bir şey yapmıyorum.Yanımda eczaneden aldığım(yağmaladığım)ilaçlarla beraber ölümcül dozda morfin var belki yardımı dokunur diye aldım.Nasıl aklıma gelmedi...Gerizekalı.Morfini avlanmak için kullanabilirim.
Geyikler kesinlikle havuca bayılıyor ve avlanmak için bunu kullanıcam.Bir bıçakla havuçların içini biraz oyup içine morfin doldurdum.Her biri bir insanı öldürecek güçte 4 havuç...İşte bu be.Havuçları rastgele yerlere yerleştirdim artık sadece bekleyeceğim.Bu arada beklemeye başlayınca aklıma geldi.Morfin tüm iç organlara zarar vereceği için sadece normal etleri yiyebileceğim yine de 4 geyik bana 12 gün yeter idareli kullanırsam 18'e uzatabilirim.Ertesi sabah bakacağım.Bir dakika o ses ne?Geyik?Hayır.Ayak sesleri.İnsan...Mümkün mü?Lanet olsun.M4A1'le dışarı fırladım.Açıklığın etrafından karanlık bir siluet geçiyordu.Bir elinde yay,diğer elinde tabanca Revolver mı o?Belinde de oklar var.Bu herifi takip etmleyim.Sırt çantası da dolu görünüyor...Bakalım takip zamanı!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dünya'da Tek CanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin