„Mám pro vás malou prácičku."

35 2 2
                                    

Jessika:
„Že já jsem do toho vůbec šla." zamumlala jsem a přehoupla se přes plot v jedné ze slepých uliček, který dělil území Černých od našeho.
„Auuuu!!!" pošeptala jsem, když jsem se škrábla o drát, který tam před chvílí nebyl.
Za co bůh trestá, pomyslela jsem si a přitom sledovala malý pramínek krve, který vytékal z ranky kousek pod mým tetováním HERO. Proč já!?
O tři hodiny zpátky:
Toulala jsem se chodbama hlavní budovy a hledala svou kamarádku Paty. Zahla jsem za roh a najednou jsem ležela na zemi. A koukám že ten kdo mě schodil je Paty.
„No konečně! Hledám tě úplně všude! Kde si byla?" začala jsem.
„Promiň Jess něco jsem zařizovala. Nebuď hned naštvaná. Jo a chce tě šéf, tak tam raději dojdi. Já si musím jít na to příjímání nováčků. Zatím!" řekla a šla do tělocvičny, kde pravděpodobně je příjmací řízení. Chvíli jsem za ní koukala, než jsem se rozhodla vyjít směrem ke kanceláři šéfa. Proč proboha chce vidět? Nic jsem neprovedla nebo o tom alspoň nevím, přemýšlela jsem cestou.
Po úmorně dlouhé cestě ksem konečně stanula před dveřmi od kanceláře mého šéfa. Zaklepala jsem a čekala.
„Dále!" ozvalo se zpoza dveří a já vztoupila dovnitř.
„Vy jste Jessika Marksová, že?" promluvil poté co vzhlédl od papírů, které se válely po celém stole. Přikývla jsem.
„Co ode mě potřebujete?" odvážila jsem se zeptat.
„Mám pro vás malou prácičku. Potřeboval bych si vzít zpátky nějaké návrhy choeografií, které nám dva dny zpět někdo ukradl. Mám podezření, že to byl někdo z Černých. Zavolal jsem si vás, protože jsem o vás slyšel, že když se chcete někam dostat, dostanete se tam," řekl a já přikývla.
„Myslím, že hlavní budova Černých vám nebude dělat problém. Prohledáte ji a pokud najdete ty návrhy, vezmete je a uložíte u vás. Následující den mi je předáte. Berete?" pokračoval a podíval se na mě tázavým pohledem. Chvíli jsem tam stála a porovnávala všechna pro a proti.
„Také vás po odevzdání návrhů bude čekat odměna," snažil se mě přesvědčit, když viděl, že váham. Nakonec jsem přikývla a o dvě hodiny později jsem vyrazila do temných ulic Londýna pro ty papíry.
Právě teď jsem na nepřátelském území a říkám si zda jsem se rozhodla správně. Opatrně jsem vyšla na konec uličky a vyhlédla ven zda někdo jde. Zahlédla jsem několik postav a tak jsem se rychle skryla za nejbližší popelnici. Jakmile prošli kolem, vztala jsem a opět se rozhlédla zda někdo jde. Nikde nikdo a tak jsem se rozeběhla podél zdi směrem k hlavní budově.

O pár minut později

Stojím před hlavní budovou Černých. Na jejím vrcholku se ve větru třepotala černá vlajka se lvem. Odfrkla jsem si a rozhlížela po nějakém otevřeném okně. Oni asi nikdy nevětrají, pomyslela jsem si, když jsem obešla celou budovu a nenašla žádný otevřený okno. Hold budu muset použít svou sady paklíčů a doufat že jsem nikdo nepříjde. Vytáhla jsem je z batohu a začala se dobívat dovnitř zadním vchodem.
Zámek po několika minutách cvakl. Jednu překážku mám za sebou. Vešla jsem dovnitř a rozhlédla se. Přitiskla jsem se ke zdi a pomalými kroky jsem se posouvala ke schodům. Podle doložených informací se má kancelář šéfa Černých nacházet ve 3. patře. Opatrně vycházím schody přitisklá ke zdi až do třetího patra. Hned mě uhodí do očí nápis na prvních dveřích: Harry Styles Velitel Black Lions.
To bude ono, pomyslím si a opatrně se přesunu od schodů k oněm dveřím. Skusím vzít za kliku a nic. To se dalo čekat, že bude zamčeno. Budu muset použít paklíče. Jde to překvapivě lehce a po chvilce se ozve tiché cvak. Vejdu dovnitř a porozhlédnu se. Spatřím stůl ke kterému se následně rozejdu. Spatřím spoustu papírů, které budu muset prohrabat abych našla ty návrhy choeografií.


O několik minut později

Tohle bude ono, pomyslím si, když narazím na papíry s pohyby a se zeleným pruhem na vršku. Avšak náhle prudce zvednu hlavu, jelikož z chodby se ozývají kroky. Co budu dělat?! Co mám dělat?!

Ahoj! Tohle je moje první povídka snad se vám líbila. Za případné gramatické chyby se omlouvám. Pište komentáře jak se vám to líbí, popřípadně co bych měla zlepšit. Malá otázečka nakonec: Co myslíte že Jessika udělá??
Děkuju za přečtení
Vaše Uni <3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 13, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dance Battle ( Česká One Direction FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat