Tag

25 4 6
                                    

Ahoj, předem bych se chtěla omluvit všem co čtou můj příběh Sea Love za to že již dlouho nevyšel další díl. Pokusím se ho dnes či zítra vydat.

Dále mě evaveckova23  označila abych odpověděla na pár otázek. Tak tady to je!

Byla by jsi šťastná kdyby jsi měla ještě jednoho sourozence a to bratra?
No, jelikož již bratra mám a to 18 letého tak bych asi moc šťastná nebyla.

Čím by jsi,chtěla být až budeš dospělá?
Tak to opravdu netuším, ale často nad tím přemýšlím.

Čím se bráníš když se pereš s klukem?
Vzhledem k tomu že se s klukama neperu tak fakt nevím. Žádnou zkušenost zatím nemám.

Šetříš si na něco?Na co?
Já vlastně šetřím ale nevím na co. Prostě když se mi něco líbí tak si to koupím.

Máš ráda svoje kamrádky?Serou tě někdy?
Moje kamarádky jsou úžasné a jsou nejlepší. Jasně že jsme se párkrát pohádali ale mám je moc moc moc ráda.

Všichni známe takovou tu "kamarádku".Máš takovou?
Abych pravdu řekla tak jsem takovou znala ale změnila se- k lepšímu.

Oblíbený předmět ve škole?
Tak to bude asi problém protože žádný neexistuje ale kdybych si musela vybrat tak asi biologie nebo tělocvik(no a samozřejmě náš všech z primy B oblíbený předmět matika s panem učitelem Malým).

Přihlásila by ses někdy do nějáké reality show?
Určitě ne.

Co by sis přála kdyby jsi chytila zlatou rybku a měla tři přání?
1. Aby byla já a celá moje rodina a všechny moje kamarádky zdraví a šťasní.
2. Aby byla moje kočička Lusy nesmrtelná.
3. Abych měla všechno ve všech obchodech zdarma.

To to vše a já se s vámi loučím.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 12, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

TagKde žijí příběhy. Začni objevovat