Niall ile bir konudan dolayı inatlaşmışsındır ve küsmüşsünüzdür.Sen küs olduğunuz için Niall'ı evden kovarsın ama 2 gün geçtikten sonra ona özür dilemeye gelmişsindir.Çünkü sen kendinin haksız olduğunu biliyorsundur.Niall'ın kaldığı otelin önüne Audi'ni çekersin ve inip otele bir göz gezdirirsin.Otel bayağı bir ihtişamlıdır.Sen otele bakmayı kesip içeri girersin ve Resepsiyona odasını sorarsın:
Çalışan:"Hanımefendi odası 356 numara fakat içeriye bazıları hariç kimse giremiyor."Sen sorarcasına bakarsın.
Sen:"Bazıları?"Çalışan yutkunur.
Çalışan:"Size bunu söyleyemem Hanımefendi."Sen iyice sinirlenirsin.
Sen:"Söylemeyeceksin öyle mi?"Sesin bunları söylerken karşı koyarcasına çıkmıştır.Çalışan "evet" anlamında başını sallar.
Sen:"HEMEN BANA O KİŞİLERİN KİM OLDUĞUNU SÖYLE!" Bağırarak söylediğin cümle karşısında herkes size bakar.
Çalışan:"Bi-birkaç kız."Sen elini yumruk yapıp koşa koşa otelin önüne çıkarsın.Ve Niall'ın camına bir taş atıp bağırmaya başlarsın.
Sen:"PİSLİK HERİF!NIALL SANA DİYORUM!"O sırada Niall küçük fransız balkonuna çıkar ve gülmeye başlar"multi".Sen Niall'ın güldüğünü gördüğünde iyice tepen atar.
Sen:"BİR DE GÜLÜYORSUN HA?SEN GÖRÜRSÜN NANDOS!"Eline büyükçe bir taş alırsın ve Niall'ın kafasına fırlatırsın.Niall güler.
Niall:"İsabetsiz sevgilim."
Sen:"SEVGİLİM DEME BANA ADİ ADAM!"Sen sinirden ağlamaya başlarsın ve Niall görmesin diye arabana doğru gidersin.Niall senin gideceğini sanıp hemen aşağı iner.Sen hızlı hızlı yürürken ve gözyaşlarını elinle silerken Niall seni belinden tutar.
Sen:"Bırak Beni!"Senin ağlaman iyice şiddetlendiğinde Niall sana sıkıca sarılır ve sen kafanı Niall omzuna gömüp hıçkıra hıçkıra ağlarsın.
Sen:"Özür dilerim,ö-özür dilerim Niall ço-çok özür dilerim."
Niall:"Şşşş,özür dileme bebeğim bu senin suçun değil."Sen kafanı kaldırıp Niall'a yavru köpek bakışi atarsın.Niall tebessüm ederek o narin elleriyle yanaklarından süzülen gözyaşlarını siler.
Niall:"Evimize gidelim mi (S/A)?"Sen "evet" anlamında başını sallarsın ve o seni kucağına alır, birlikte evinize gidersiniz.