Bu kendisini ne saniyordu? Neymis neymis kendisi Dünya'nin en zengin ailelerinden birinin ogluymus, cok yakikliymis, zenginmis (ki bu beni zerre ilgilendirmez ) yakisikliymis(Bence bir DAVID BECKHAM olamaz).OF ALLAHIM NE YAPACAGIM BEN SIMDI?NASIL DAYANACAGIM BU ZENGIN ZUPPESINE? Beni ya beni!Koskoca Deniz Soyluyu odasindan kovdu ve odaya yerlesti.Ama bu burada bitmedi benim adimda Denizse bu zengin zuppesine gününü göstermeyi, onu o odadan kosarak cikartmasini bilirim.Neyse yemek saati yaklasiyor ben en iyisi yemekhaneye gideyim.
GOZLERIME INANMIYORUM!Orada kac kiz var ? HAYIR bu gercek olamaz olmamali da.Butun kizlar su anda gercekten o Cinarin etrafina toplanmis vaziyette.Hepsi mi salak olur bu kizlarin ya hepsi mi? Neyse ben daha cok sinirlenmeden en iyisi odama gidip dinleneyim.Umarim su kendini begenmis Cinar Bey benim yanima gelmez ve geceyi su salak kizlarin biriyle gecirir.Gördü beni inanamiyorum.Su anda yanima dogru yaklasiyor.Umarim buraya dogru gelme sebebi ben degilimdir."Deniz burada ne ariyorsun ? " Bu cocugun zeka seviyesi acaba kac cok merak ediyorum "Sence ne icin burada olabilirim?" Kesin beni sinir etmeye calisiyor.Yandan gülümsemesini yaparak cevap verdi (kendini cok karizmatik sandigi gulumsemesi ile ki bencede oyle ) Ne diyorum ben ya ! Kizim kendime gel sakin bu adama kapilma"Bilmem belki beni görmeye falan gelmissindir."Sinir kontrolu 10 a kadar sayma 1 2 3 ... "Ya sen kendini ne saniyorsun ! Kimsin sen ya ! Ne istiyosun benden ! " diye bagirmaya basladim en sonunda da odama dogru aglayarak kostum.Malesef arkamdan o da feldi ve kolumdan tuttugu gibi odanin icine dogru suruklemeye basladi ve yatagima firlatti.Sonra bagirarak " Bak kizim bir daha bana insanlar icinde boyle bagirirsan seni mahvederim.Bana alisacaksin.Bana alismak zorundasin.O yuzden bu olaya alissan iyi olur." Bunlar da ne demekti boyle ? Bu adam ne hakla bana bunlari doyleyebilirdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YAKAR DİKKAT!
Romanceevet benim adım Bugüm bu ad eskiden prenseslere verilirmış bende prenses ruhlu bir kız olduğum için annem bana bu ismi vermiş annem demişken kendisi melek gibi bir kadındır babam için böyle bir şey diymeyecegim çünkü onu hiç görmedim ben doğmadan ön...