5 yıl ardından
HANDE~ ünlü bir moda evinde tasarımcıdır. Barışla hala sevgilidir.
EBRU~ yüzme antrenörü olmuştur. Cesuru hala çok seviyodur. Ama eskisi kadar görüşemezler.
ASLI~ yaşananlardan sonra İsviçre'ye gider ve orada masterını yapar. Daha sonra istanbulda bir psikiyatri hastanesinde çalışmaya başlar. Ereni hala unutamamıştır.
SELİN~Selin de yaşananlardan sonra babasının zoruyla fransaya gider ve 5 yıl orada yaşar. Toprağa bile veda edemeden İstanbuldan gitmek zorunda kalır. Babası hakkında gerçekleri öğrenmek için İstanbul a geri döner.
TOPRAK~Toprak avukat olmuştur. Selinin gidişinin ardından hayata karşı bakışı değişmiştir. İyice içine kapanık, soğuk biri haline gelmiştir.
BARIŞ~ Bilgisayar mühendisi olmuştur. Handeyle hala sevgilidir.
CESUR~ Ademoğlu şirketinde babasının yanında çalışmaktadır. Ebru yla eskisi kadar görüşemez.
GÜVEN~Hala polistir.
MELİSA~ Babası hakkındaki sırları öğrendikten sonra üzüntüden bebeğini kaybetmiştir. Ilgazı eskisi gibi sevmiyodur.14. BÖLÜM
Hande ve Barış alışveriş merkezindedir. Hande mağazalara tek tek girip kıyafetleri bakıyodur.
Hande:
Ayy bu ne ya? Birde buna para verip alıyorlar!
Barış:
Beğenmediysen çıkalım artık Handecim ha ne dersin?
Hande:
Aman tamam çıkalım! Ben sanki senin niyetini bilmiyorum!
Barış:
Neymiş benim niyetim Hande hanım?
Hande:
Hayır yani alt tarafı kıyafetlere bakıyorum. Sende yanımda yürüyorsun. Ne var bunda abartacak?
Barış:
Hande yaklaşık 6 saattir aynı yerde tur atıyoruz! Saat akşamın 10'u. Geldiğimizde hava güneşliydi.Bilmem anlatabildim mi?
Hande:
Üff Barış! Yürü gidiyoruz! Hevesimi kaçırdın zaten.
Barış:
Başka bir zaman yine geliriz Hande.
Hande:
Tabii ki gelicem. Ama seninle değil.
Barış kendi kendine fısıldayarak konuşur:
Sonunda!
Hande:
Bir şey mi dedin?
Barış:
Çıkalım artık diyorum.
Ve ikisi birlikte otoparka doğru gider.
....Selin, geçen 5 yılın ardından İstanbul'a dönmüştür. Çok şey değişmiştir. Eve gelir.
Vildan:
Canım kızım çok özledim seni..
Melisa:
Seliiin hoşgeldin evine.
Selin:
Bende sizi çok özledim. Babam yok mu?
Birden Melisa nın surat ifadesi değişir. Yüzü asılır. Tam ağzını açacakken Vildan lafını keser.
Vildan:
Seyahatte bir süre gelmeyecek Selincim.
Selin alışmış bir şekilde:
Peki der.
Selin:
Ben çok yorgunum yatıp uyuyacağım size iyi geceler.
Melisa: o zaman yarın itiraz istemiyorum kahvaltıyı birlikte yapıcaz.
Selin uzaklara dalarak hafif gülümser ve : Zaten öyle olucak. Değil benimle kahvaltı yapmak, benimle konuşmak isteyen bir arkadaşım bile kaldığını sanmıyorum. Neyse size iyi geceler.. der ve odasına çıkar.
Pijamalarını giyip hemen uykuya dalar.....
Ertesi gün
Selin erkenden kalkmış sahilde koşuyodur. O sırada Açelya ya benzeyen bir kız görür ve bir süre onu takip eder. Ancak kızı kaybetmiştir. Tam o sırada arkasından biri ona parmağıyla dokunur. Birden yerinden sıçrayarak arkasına döner ve Janseti görür.
Janset:
Selin? Afedersin korkuttuysam.
Selin:
Yok, beklemediğim bir anda geldinde.Neyse..
Janset:
Hoşgeldin. Yani ben bir daha hiç gelmezsin diye düşünmüştümde..Sonuçta 5 yıl oldu..
Selin cevap vermeyince Janset bu sefer;
Ne zaman geldin?
Selin:
Dün akşam.
Janset:
Temelli geldin herhalde?
Selin:
Hayır, temelli değil. Yani şuanki düşüncem böyle.
Janset:
E iyi o zaman sonra görüşürüz.
Selin :
Görüşürüz.....
Selin asık bir suratla eve gelir. Melisa durumu fark eder.
Melisa:
Spor yaramadı sanırım.
Selin:
Neye yaramadı?
Melisa:
Kafanı dağıtmaya.
Selin:
Bir şeyim yokki benim.
Melisa:
Yapma Selin. Ben senin ablanım. Fark edilmiyor mu sanıyorsun?
Selin:
Çok mu belli oluyor?
Melisa:
Herhalde yani. Dünki o durgunluğundan anlamıştım. Toprak dimi?
Selin:
Konuşmak istemiyorum Melisa. Hem duş alıcam daha..
Melisa:
Aman tamam, çıkıyorum merak etme! Ama sana benden bir tavsiye: zaman kaybetmeden onunla konuşan iyi edersin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı Küçük Yalancılar Devam
FanfictionAkasyanın yakalandığı günden sonra geçen 5 yılın ardından kızlar daha yeni yeni Akasya'yı ve yaşananları unutmuşlardı. Şimdi hepsinin ayrı birer hayatları vardı. Bazıları hayallerinin peşinden koşmuş, bazılarıysa en sevdiklerinden gelen ihanetle yık...