V roce 2010 to bylo ve škole tak ,že jsem zrovna přešel do Ujezda ,z kama jsem pak přešel do Zlína, kde jsem do dnes. Ve Zlíně jsem si našel spoustu nových kamarádů. S fotbalem to šlo celkem taky dobře. Přestoupil jsem do Fc Fastav Zlin. Ale zase jak už to bývá, když se daří přijdou horší dny a mně přišli, když byly prázdniny. Kopali jsme si s bratrama na zahradě a na trávě byl hřebík. Bohužel pro mě. Sklouzl jsem se po trávě a najednou jsem ucítil bolest na noze. Běžel jsem domů a taťka mi to zalepil. Když jsme dojeli k doktorovi, tak ten řekl ,že se to ani šít nemuselo i když jsem měl rozřizlou skoro celou nohu. No jo to byl rok 2010. A máme tu už rok 2011. Ve fotbale to klapalo až velmi dobře hrál jsem dokonce i s o rok staršíma. A ve škole se mě také dařilo i když mě docela vadilo, že mě pořád říkali šprt. Další tři roky se nic moc nestalo ,až na další zranění, když jsem si rořízl ruku. A to se dostáváme do roku 2014. A tehdy mě znovu potkala láska. Ale jak už jsem říkal ,pokaždé když jsem se zamiloval tak ta holka zrovna tehdy začala s někým chodit. Takže znovu smůla. Ale naproti tomu jsem měl i veliké štěstí a to tehdy, když jsme jeli autem a najednou jsme uslyšeli divný zvuk. Ale jeli jsme dál, když v tom nám uletělo kolo. Štěstí bylo, že jsme nejeli rychleji. No z roku 2014 si už toho moc nepamatuju ,proto přechazim na rok 2015. A to první co se stalo v tomto roce, že jsem dostal nový pokoj. Sice to není moc zajímavé, ale já už nevím o čem psat.
NO VYPADÁ TO, ŽE BY TO MĚLO BÝT PRO TENTO DÍL VŠECHNO. A POKUD SI ŘÍKÁTE ,ŽE TO BYLO COSI NUDNÉ ,MÁTE PRAVDU. A JEŠTĚ JESTLI JSEM TAM MĚL CHYBY TAK MI TO ODPUSŤTE. DĚKUJI.