Κεφαλαιο 1

262 22 7
                                    

Μαμα: Μην ξεχάσεις το μπουφαν σουυυ
Εγώ: Δεν θα το πάρω δεν κάνει κρύο. Είμαι μια χαρά.
Είπα και έφυγα γρήγορα από το σπίτι πριν προλάβει να μου το δώσει με το ζόρι.

Τρέχω και μπαίνω μέσα στο πούλμαν για το σχολείο. Βλέπω την Ναταλία να κάθεται μόνη της, κοιτώντας το κινητό της, και να χαμογελάει. Κάθομαι δίπλα της.

Εγώ: Κεφάκια κεφάκια?! Τι έγινε?

Ναταλία: Δεν έχεις ιδέα!! Τα έφτιαξα με τον Γιώργο!!

Εγώ: 😱😱😱Επιτεεεεεελουυς! Χτες σου τα ζήτησε?

Ναταλία: Ναι! Είχα βγει στην πλατεία με την Λυδία, και ήταν και αυτός εκεί με κάτι φίλους του. Κάτσαμε όλοι μαζί, και σε κάποια φάση ήθελε να μου μιλήσει ιδιαιτέρως.

Εγώ: Άντε βρε καιρός ήταν!!

Συνεχίσαμε την κουβέντα μας ώσπου φτάσαμε στο σχολείο. Αλλά καλύτερα να πάρω τα πράγματα από την αρχή....

'Είμαι η Νεφέλη, ένα κορίτσι της πρώτης γυμνασίου. Έχω καστανόξανθα μαλλιά, και καστανά μάτια με πράσινες πιτσιλιές. Μου αρέσει να παίζω κιθάρα, το βόλεϊ, ο χορός, και το τραγούδι.
Έχω μια μικρή αδερφή την Ειρήνη, που συνέχεια παίρνει τα πράγματά μου κι μου σπάει τα νεύρα. Αλλά κατα βάθος είναι πολλή καλή. Κατά πολυυυ βάθος.. Οι γονείς μας είναι χωρισμένοι και τον μπαμπά μας τον βλέπουμε κάθε δεύτερο σαββατοκύριακο. Πριν αρχίσουν τα σχολεία ( δηλαδή το καλοκαίρι που μας πέρασε), μετακομίσαμε από την Αργυρούπολη, στο Παγκράτι. Οπότε τώρα μένω πολύ κοντά στον κολλητό μου, Άρη.

Φτάνουμε στο σχολείο. Αφήνουμε τις τσάντες μας στην τάξη, και πηγαίνουμε να βρούμε τους φίλους μας. Βλέπω τον κολλητό μου λίγο πιο 'κει και κάθομαι δίπλα του.

Άρης: Τι λέει Νεφ?

Εγώ: Ε τίποτα μωρέ. Μόνο που η Ειρήνη...

Άρης: Τι έκανε η Ειρήνη?

Εγώ: Χθες ήμουν με την Ελπίδα και την Αγγελική σπίτι μου, και όλο μπλεκόταν στα πόδια μας. Ήρθε και μπαστακώθηκε δίπλα μας όταν μιλάγαμε, και η μάνα μου από την άλλη, μου έλεγε ότι δεν θέλει να κάθεται μόνη της ,ότι θέλει κι αυτή παρέα και κάτι τέτοια.. Θα τις πνίξω και τις δύο δεν αντέχω :( Η μάνα μου όλο υποστιρίζει την Ειρήνη επειδή είναι μικρότερη.

Άρης: Έλα μωρέ μη σκάς μικρή είναι ακόμα. Θα μεγαλώσει και θα ωριμάσει. Και εγώ τα ίδια τραβάω. Ο Στέφανος (ο μικρός αδερφός του) μου έχει κάνει τη ζωή πατίνι.

The Awkward Life Of A TeenagerWhere stories live. Discover now