Nu imi vine sa cred ca a inceput scoala din nou,un alt an de ghinion ,off. Deschid telefonul si vad ca Maya mi-a trimis un mesaj:,, Ne vedem azi la ora 8:45,P.s:Vine si Jack!".Eram fericita ca vina si Jack,suntem cei mai buni prieteni din clasa a patra.Dar acum Jack a devenit pentru mine mai mult decât un prieten.Trebuie sa ma aranjez...O nu ,e 8:20 trebuie sa ma grabesc.
-Neata scumpo!
-Neata mama!
-Vezi ai grija la podea ,am dat cu mopul pe jos!
-Ce?? Ahh ,nuuu.Pleosc!!!!
-Scumpo ti-am spus sa ai grija!
-O nu,rochia mea e murdara de omletă .Mama cat e ceasul?
-Este 8:25,de ce?
-Vai, mai am 10 min. la dispozitie si nici nu am cu ce sa ma imbrac!
-Off,uita-te in dulapul meu,acolo am o rochie mai speciala,era pentru ziua ta,dar nu mai conteaza!
-Multumesc mama,esti cea mai tare!
-Grabeste-te scumpa mea! Mai ai 8 min.
-Ok.
Mi-am pus rochia pe care mama mi-a dat-o.Era roz-siclam ,mica si drăguță.Era perfecta pentru prima zi de scoala si pentru Jack <3!!
M-am îmbrăcat ,mi-am aranjat părul , m-am parfumat si am iesit grăbită pe usa!M-am uitat la ceas si era 8:35,am ajuns la fix.Maya si cu Jack ma asteptau la parcul de langa scoala.Traversez strada si îi văd.Maya vine prima si ma îmbrătisează apoi vine si Jack si ma îmbrățișează si el.Maya ma intreaba:
-Ce repede ai ajuns Em!! Ai ajuns la timp,dar tu mi-ai zis că iti pui rochia aia mov cu inimioare,ce s-a intamplat??
-Poveste lunga si nici numai contează!
-Buna Emma!
-Buna Jack!
-Vreau sa îti dau ceva!
-Ce?
-Un jurnal,unde poți sa scri orice vrei ,este cu floricele!Ce zici,drăguț, nu?-Da,e superb!Multumesc mult!
L-am îmbrățișat pe Jack si apoi ne-am continuat drumul.
Am ajuns la scoala si l-am întrebat pe Jack:
-Jack,ce ora avem?
-Istoria!
Apoi spune si Maya:
-Ar trebui sa ne grăbim, am auzit că Domnul de Istorie este cam sever si crede ca materia sa e mai importantă decat celelalte!
-Nu mai importantă că Matematica si Româna!
-Corect!Îi zâmbeam lui Jack
Mergem noi mergem si Jack s-a oprit brusc.
-Jack,ce s-a întâmplat?
-Uauu,vezi fata aia frumoasă care deschide vestiarul ala?
-Da o văd, haide că am întârziat la ore!!
-Are nevoie de ajutor nu poate sa deschidă lacătul, ma duc să o ajut!
-Jack,nu avem timp pentru asta,Jack!!
-La naiba ,cum se deschide lacătul ăsta?
-Pot sa te ajut eu?
-Da,Multumesc.Si....Ai si un nume??
-Ma cheama Jack,pe tine?
-Chloe!
-Ce nume frumos!
-Mersi şi al tău e dragut!
-Jack,haide am întârziat la ore!
-Vreau sa vă fac cunostinta cu noua noastră prietenă. O cheama Chloe!
-Pe mine Maya si apropo îmi place numele tău!!
-Mersi si al tău e frumos!
-Pe mine ma cheama Emma!
-Emma de la clasa a noua B?
-Da,de ce?
-Tatăl tău are o firma de pantofi care îmi plac foarte mult!Sunt foarte fericită ca suntem prietene!
-Încă nu suntem,ne-am cunoscut doar de 5 min.
-Emma!! Nu fi rea!
-Ok,ok suntem prietene!
-URraaa!
Chloe se apropie de mine si apoi imi zambeste.
-Haideți să ne grăbim, o nu e 9:20 ,am întârziat la Istorie!
Si am luat-o cu toții la sanatoasa!
-Scrieți pe tabla Urss adică uniunea republicilor....
-Buna ziua ,domnule Collins!
-Buna ziua,stați în picioare si așteptați pana când termin de scris prima parte a lecției .Urss sau Rusia stim ca ea a fost condusa de......
Toți eram panicați ,nu ştiam ce sa facem si vorbeam în soaptă despre ce o sa se întâmple mai departe.
-Băi,ce ne facem ,nu cred ca ne scuză deloc...
-Cred ca o sa ne dea un eseu sau o compunere despre Urss.
-Asa cred si eu!
-Si mai târziu vom afla ca va fi condusa si de Stalin.Voi patru spuneți-mi de ce ați întârziat?
-Păi am ajuns la si zece în şcoala...
-Si ce ați făcut timp de 10 min.??
-.......
-Trebuia să fiți la ora mea de la si 10.
-Dar domnule este primul an de studiu aici,nu stim foarte bine liceul!
-Nu ma interesează! Acum sa stiti sa nu mai întârziati,toți aveti de făcut un eseu de 20 rânduri despre Urss!
-Dar domnu'...!
-Atunci să fie de 30 rânduri!Luați loc.
Si ne-am așezat cu toții în bănci!
Cam aşa au fost toate orele,plictisitoare, înafara de Engleză, unde facem cu o doamnă foarte drăguță. O cheama dna Sierra Berner!
În rest nimic deosebit,doar ca lui Jack îi place de Chloe, noua "mea" prietenă!Sper să nu fie mai mult decât prieteni.A fost cea mai obositoare zi de-a mea!
Maya mi-a trimis un mesaj pe Facebook:,,Cum a fost prima ta zi de şcoala??"
"Plictisitoare, a ta?"
"La fel...Domnul ăla de Istorie e nebun ,cât a putut sa ne dea!"
"Ştiu ,hai ca trebuie să îmi fac temele,mai vorbim,pwp si baftă si ție la teme,Pa!"
"Pa,Em!"Cam atât cu acest capitol,puțin cam lung,sper să vă placă!! Va pup :*
CITEȘTI
F.R.I.E.N.D.S
Teen FictionF.R.I.E.N.D.S este o poveste adolescenti-fictiune intre frumoasa relatie de amicitie a 5 prieteni:Emma,Chloe,Maya ,Austin si Jack(liderul grupului).Dar dupa un an de scoala una din fete se va transfera in Anglia :( ...Cover by: #_Imaliar_